adexo3
۴۳۵۲۱۹
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

فومنی :

دولت به فکر سفره های مردم باشد

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: مسئولان ما یا خواب هستند و یا خود را به خواب خرگوشی زده‌اند؛ باید مسئولان به فکر برجام معیشت و سفره‌های مردم باشند.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در سومین کنگره تشکل متبوعش که عصر امروز (یکشنبه ۱۴ آذر) در سالن همایش‌های صدرا برگزار شد، اظهار کرد: بعد از اینکه از حزب همبستگی جدا شدم، در این فکر افتادم که ما نیاز به حزبی داریم که پایه‌های آن از مردم باشد.

وی افزود: در ایران کار حزبی بسیار سخت و طاقت‌فرساست؛ متاسفانه در کشور ما از رئیس‌جمهور و دیگر مقامات عالی‌رتبه نظام حزب را قبول ندارند، در حالی که احزاب از ارکان جمهوریت یک نظام و مردم‌سالاری هستند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات یادآور شد: حزب مردمی اصلاحات در انتخابات‌های مختلف حضور پررنگی داشته و در ۲۸ استان کشور دارای دفاتر استانی است.

زراع فومنی با اشاره به شرایط کشور گفت: متاسفانه مردم ما غمگین‌ترین مردم دنیا هستند؛ امروز کشور در مسیر بسیار سختی قرار گرفته که علیرغم همه پوشش‌ها مشکلات بسیاری گریبان‌گیر ما شده، به گونه‌ای که فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم را سخت تحت فشار قرار داده است.

وی با طرح این پرسش که با این اوضاع، کشور قصد دارد به کجا برسد؟ گفت: مسئولان ما یا خواب هستند یا خود را به خواب خرگوشی زده‌اند؛ باید با برجام معیشت و سفره‌های مردم چه کار کنیم؟!

زارع فومنی افزود: اگر معتقد به دموکراسی هستیم باید شرایط رقابت را مهیا کنیم و اجازه دهیم افراد دیگری نیز در رقابت‌ها حضور یابند.

وی معتقد است که مدیریت ناصحیح و عدم نظارت دلیل بسیاری از مشکلات کشور است و اگر آقایان احمد‌نژاد و روحانی درست عمل می‌کردند وضعیت کشور اینگونه نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش دولت به فکرمردم بود.، ولی کجا

    • بدون نام

      به خاطر گرانی فساد ،دزدی وقتل واز همه مهمتر خودکشی تو مملکت بیداد میکند این دولت ما چیکار میکنند کجایند.........

    • بنده خدا

      سلام دولت به فکر مردم است الان در بودجه ٩۶ افزایش حقوق کارمند بازنشسته ده درصد افزایش می دهی ولی برای درامد دوات چهل درصد افریش می شه. برق گاز اب سوخت ابن به فکر مردم بودن

    • بدون نام

      خدا حافظ گرونی ما با این شعار به تو رای دادیم دادش! بازم میاییم و میگیم روحانی جونم متشکریم! خخخخخخخگخخخخخ

    • زنبق دره

      آخه دزدی و اختلاس مگه میزاره تجارت در اروپا سرمایه گذاری در اروپا آمریکا مگه میزاره تاسیس بانک تو اروپا امارات هتل خریدن تو امارا ت ایرلاین خریدن تو اروپا ترکیه و... مگه میزاره به فکر ملت باشن حرفهای خنده داری میزنیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج