adexo3
۴۳۷۱۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وحید تاج با «گردون» در تهران می‌خواند

گروه موسیقی «گردون» به سرپرستی آزاد میرزاپور و خوانندگی وحید تاج پنجشنبه دوم دی تازه ترین کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند.

خبرگزاری مهر: گروه موسیقی «گردون» به سرپرستی آزاد میرزاپور و خوانندگی وحید تاج پنجشنبه دوم دی تازه ترین کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند.
وحید تاج با «گردون» در تهران می‌خواند

وحید تاج به همراه گروه «گردون» به سرپرستی آزاد میرزا پور، پنجشنبه ۲ دی‌ماه طی دو نوبت در تالار خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. این خواننده تور کنسرت خود را از دزفول آغاز کرد و در ادامه‌ این برنامه قرار است، ۲۶ آذرماه در شهر بندرعباس و ۲ دی‌ماه در تهران روی صحنه برود تا ۴ دی‌ماه در روز بزرگداشت زنده‌یاد ایرج بسطامی در شهر بم به اجرای برنامه بپردازد.

وی درباره قطعات اجرایی این کنسرت گفت: در این کنسرت‌ها ما قطعات جدیدی را اجرا خواهیم کرد که امیدوارم موردپسند مخاطبان قرار بگیرد و همچون قطعات قبلی از آن‌ها استقبال شود. ما به شهرها و مناطقی که شاید از پایتخت دور باشند سفر می‌کنیم تا بتوانیم موسیقی اصیل ایرانی را برای مشتاقان و علاقه‌مندان در این شهرها به اجرا دربیاوریم و خدمتی به مردم فرهنگ دوست کرده باشیم.

تاج اظهار کرد: کنسرت‌ها در دو بخش فارسی و محلی اجرا می‌شود که در بخش اول، تصنیف زلف دوتا روی شعری از حافظ، رنگ افشاری، ساز و آواز باز آ روی شعری از سعدی، تصنیف تو می‌روی، شعری بخوان و خورشید پرستان روی شعری از سایه، تصنیف ثنا روی شعری از مولانا، تصنیف ساغر صبح و ساز و آواز دل دیوانه به آهنگسازی آزاد میرزاپور و بهمن فریادرس به اجرا درمی‌آید و در بخش دوم تاج به اجرای قطعات یار شیرین‌سخن، باد صبا، دلبر و باغ گل بر روی شعری از علی تاج با تنظیمی از آزاد میرزاپور و بهمن فریادرس و ساز و آواز محلی می‌پردازد که در بخش‌هایی از اجرا اعضای گروه «گردون» به تک‌نوازی و هم‌نوازی می‌پردازند.

آزاد میرزاپور تار، بهمن فریادرس کمانچه، امین حیدری عود، پویان عطایی سنتور، حمید قنبری و میلاد قریشی سازهای کوبه‌ای اعضای گروه «گردون» هستند که در این اجرا به هنرنمایی می‌پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج