adexo3
۴۴۰۰۸۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مشخصات گوشی جادویی Honor Magic هواوی

برند زیر مجموعه شرکت هواوی یعنی Honor، قرار است یک گوشی اسرار آمیز جدید به نام Magic را در روز ۲۶ آذر ماه رونمایی کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند به عنوان رقیب Mi Mix شیائومی عرض اندام نماید.

وب سایت کلیک: برند زیر مجموعه شرکت هواوی یعنی Honor، قرار است یک گوشی اسرار آمیز جدید به نام Magic را در روز ۲۶ آذر ماه رونمایی کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند به عنوان رقیب Mi Mix شیائومی عرض اندام نماید.
مشخصات گوشی جادویی Honor Magic هواوی

شرکت هواوی دعوتنامه ای رسمی برای مراسم معرفی این گوشی هوشمند صادر کرده است.

تنها نام دلربای این گوشی برای ساخته شدن هزاران شایعه در مورد قابلیت هایش از جمله مجهز بودن به فناوری شارژ پرسرعت کافی است. گفته می شود با به کارگیری این فناوری می توان در مدت ۵ دقیقه باتری را از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ کرد و Honor Magic اولین دستگاهی است که به چنین سرعت شارژی دست یافته است.
همچنین شایعات حاکی از آن است که گوشی اسرار آمیز هواوی از صفحه نمایش بدون لبه برخوردار است. شایعات دیگری وجود دارد که مدعی اند: Magic انقلابی در طراحی گوشی های هوشمند به پا کرده و این گوشی بدون دوربین و اسپیکر عرضه می شود. البته کاربران می توانند با استفاده از ماژول هایی این قطعات را روی گوشی نصب نمایند و از آن ها استفاده کنند.

مشخصات گوشی جادویی Honor Magic هواوی

روز ۱۷ آذر هواوی تیزری را از گوشی هوشمند Magic منتشر کرد که آخرین ابداعات این شرکت در آن به نمایش در آمده بود. باز طراحی و قابلیت های جالب این گوشی، تماشاگران را به حدس و گمان در مورد صفحه نمایش OLED و خمیده آن وا می دارد. اگر چه هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این گوشی در دسترس نبوده و هواوی مشخصات آن را اعلام نکرده است، ولی همه انتظار عرضه یک گوشی جادویی با قابلیت های بی نظیر را دارند.

همان گونه که مشتریان گوشی های هوشمند افزایش یافته اند، بازار تولید گوشی های هوشمند هم به شدت تنگ و پر رقابت شده است. هواوی نیز یکی از بازیکنان کلیدی این بازار بوده و هر روز گوشی های بیشتر و بهتری را روانه بازار می کند. انتظار می رود این شرکت بازار فروش محصولات خود را به کشور های غربی نیز توسعه دهد.

مشخصات گوشی جادویی Honor Magic هواوی

از بهترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط هواوی می توان به این موارد اشاره کرد: اول از همه Huawei P۹ است که در ماه می ۲۰۱۶ در بازار کشور چین، اروپا و خاور میانه عرضه شد. قابلیت های این گوشی کامل است ولی مشکلات اندکی هم در آن گزارش شد. مدل بعدی Huawei P۹ Plus که مدل ارتقا یافته P۹ بوده و دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

سومین گوشی قدرتمند هواوی Nexus ۶P است که در ماه اکتبر ۲۰۱۵ عرضه شد. این گوشی را می توان یکی از بهترین دستگاه های اندرویدی هواوی با دوربینی عالی به شمار آورد. گوشی بعدی نیز Huawei Mat ۸ با صفحه نمایش ۶ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰p است. این دستگاه در ژانویه ۲۰۱۶ معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج