adexo3
۴۴۲۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

۴۳.۷ % تهرانی‌ ها مخالف فاز دوم هدفمندی

نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی مهر از مخالفت ۴۳.۷ درصدی شهروندان تهرانی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در شرایط فعلی حکایت دارد.

خبرگزاری مهر: نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی مهر از مخالفت ۴۳.۷ درصدی شهروندان تهرانی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در شرایط فعلی حکایت دارد.

نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی مهر درباره اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت عیدانه دولت و مجلس، توزم زا بودن پرداخت‌های نقدی و رضایت‌مندی از عملکرد دولت احمدی نژاد اعلام شد.

این نظرسنجی که تحت عنوان "عیدانه" دولت و مجلس و به صورت تلفنی در دوم اسفند ماه جاری در سطح تهران بزرگ از خانوارهای تهرانی انجام شد، ۴۳.۷ درصد پاسخگویان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در شرایط فعلی مخالفت کردند، در مقابل ۳۰ درصد شهروندان هم موافق اجرای فاز دوم بودند.

در همین حال، در پاسخ به این پرسش ۸.۸ درصد گفتند نظری ندارند، ۱۳.۷ درصد گفتند نمی‌دانیم و ۳.۷ درصد هم از پاسخگویی به این پرسش خودداری کردند.

در نتایج مرکز افکارسنجی ما آمده است: ۵۹.۱ درصد شهروندان تهرانی از خبر پرداخت «عیدانه» دولت و مجلس مطلع بودند و ۴۰.۷ درصد پاسخگویان نیز اظهار بی‌اطلاعی کردند. البته ۰.۲ درصد هم پاسخی در این باره ندادند.

در پاسخ به سئوال نحوه پرداخت «عیدانه» ۷۰.۵ درصد سرپرستان خانوارها از دریافت نقدی «عیدانه» استقبال داشتند و فقط ۱۰.۹ درصد پاسخگویان خواستار تحویل کالاهای ضروری به جای کمک هزینه نقدی بودند، ۱۴.۹ درصد نیز برایشان تفاوتی نمی‌کرد. در همین حال، ۲.۱ درصد در پاسخ به این پرسش گفتند نمی‌دانیم و ۱.۶ درصد هم پاسخی ندادند.

در پاسخ به سئوال تورم‌زا بودن پرداخت‌های نقدی، ۲۵.۳ درصد پاسخگویان گزینه کاملا موافق، ۳۴.۴ درصد موافق، ۱۸.۶ درصد گزینه کاملا مخالف و ۴.۴ درصد مخالف را انتخاب کردند و بالاخره ۱۴.۴ درصد شهروندان تهرانی نیز بی نظر بودند. ۲.۸ درصد هم این پرسش را بدون پاسخ گذاشتند.

با توجه به اینکه پایان دوران خدمتی دولت احمدی‌نژاد سپری می‌شود، شهروندان تهرانی با انتخاب گزینه های ۷ درصد خیلی زیاد، ۹.۱ درصد زیاد، ۴۲.۳ درصد تا حدودی، ۶.۲ درصد کم و ۵.۱ درصد خیلی کم میزان رضایتمندی خود را از دولت اعلام داشتند و در مقابل ۲۲.۱ درصد نیز گزینه اصلا رضایت ندارند را برگزیدند. البته ۸.۱ درصد از پاسخگویی به این پرسش خودداری کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئنا یا مردم نمیدونن فاز دوم چه مصیبتیه یا نظرسنجی انتخابی و ساختگیه که 30 درصد رای +دادن

    • بدون نام

      کي همچين نظرخواهي اعلام کرده اين نتيجه هم مثل آمارغلطي هست

    • ahmad

      چرا دروغ تحویل مردم میدین؟

    • رسول

      این آمار غلط چون بیش از از 75% مخالفند

    • tabriz

      تبریز 90 % مخالف هست خب وقتی پایتخت انقد هست چرا باید اجرا بشه وضع ملت رو نمیبینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • bahram

      عجب آمارای دقیقی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....

    • Maryam

      فقط٤٣٪!هه اينم مثل آمار تورم تونه!!!!

    • babak

      اون سی درصدی که موافق اجرای فاز دوم هستند احتمالا ازکسانی هستند که حقوق های بالا می گیرند وتورم براشون فرقی ایجاد نمی کنه

    • سپیر

      من تا چند روز پیش فکر میکردم همه مردم با افزایش یارانه ها بعلت بالارفتن نرخ تورم مخالف هستند اما بعد از دیدن خانمی که نظافت چی بودند و با شادی داشت از یارانه 240 هزارتومانی که قراره دولت پرداخت کنه صحبت میکرد و با این تئوری که من 3تابچه صغیر دارم و با این یارانه دیگه نیازی نیست سرکار برم ..... فکر کن!!!!!!!!!!!
      (( و مرا از شنیدنش چنان حالی دست داد که دیوانه همی گشتمی و نعره زنان رو به بیابان دویدمی!!!! ))

      یاد مطلبی افتادم که در همین برترینها خونده بودم و اونموقع عکسش همراهم نبود تا به اون خانم نشون بدم تا روشن بشه در زمانی که به شما نفری 240 هزار تومن یارانه بدن شما باید واسه خریدن یه نون سنگگ یه دسته بزرگ پول همراه خودت ببری نونوایی!! یا برای خرید از سوپر مارکت باید یه زنبیل پر اسکناس همراهت ببری تا پول کم نیاری!!
      آخه این مردم چه فکری میکنن!!

    • سپیر

      خودتون فهمیدین خبر کذب چاپ کردین قبل از اینکه خواننده هاش به هزار نفر برسن سریع برش داشتید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج