adexo3
۴۴۳۸۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اژدهای تایوانی وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شد

اژدهای تایوانی، MSI، به بازار مانیتورهای گیمینگ راه یافت. در روز گذشته این کمپانی مشخصات فنی و تصاویری از نخستین مانیتور مخصوص بازی خود را منتشر نمود. این مانیتور که Optix G۲۷C نام دارد، از یک پنل تولید سامسونگ الکترونیک استفاده کرده و ۲۷ اینچی است.

مجله سخت افزار - امیرحسین آریایی: اژدهای تایوانی، MSI، به بازار مانیتورهای گیمینگ راه یافت. در روز گذشته این کمپانی مشخصات فنی و تصاویری از نخستین مانیتور مخصوص بازی خود را منتشر نمود. این مانیتور که Optix G۲۷C نام دارد، از یک پنل تولید سامسونگ الکترونیک استفاده کرده و ۲۷ اینچی است.
اژدهای تایوانی وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شد
حداکثر دقت قابل پشتیبانی توسط آن، FHD بوده و در دسته محصولات منحنی (Curved) قرار می گیرد. MSI از یک پنل با تکنیک VA استفاده کرده است که به مراتب بسیار بهتر از TN های رایج است. Optix G27C می تواند کنتراست 1:3000 را بین پیکسل ها رعایت نماید.
اژدهای تایوانی وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شد

شدت روشنایی در آن به ۳۰۰ شمع در متر مربع می رسد و پوشش ۱۰۰% از گستره رنگ NTSC و ۸۵% از S-RGB نیز برای آن تائید شده است. زمان پاسخ به فرکانس پنل ۴ میلی ثانیه است که در حالت رنگ بندی کامل، حداکثر به ۸ میلی ثانیه می رسد. ورودی های DVI، HDMI ۱.۴ و DP ۱.۲ نیز برای اتصال به انواع کارت گرافیک ها در نظر گرفته شده است.
ظاهرا هدف اصلی MSI تولید یک مانیتور گیمینگ زیبا، منحنی و با قیمت مناسب بوده است. مانیتورهای گیمینگ گران قیمت در حال حاضر با مشکلاتی در زمینه بازار یابی مواجه هستند. Optix G۲۷C با قیمتی در حدود ۴۵۰ دلار کانادا و یا ۳۹۰ دلار آمریکا در بازار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج