adexo3
۴۴۴۲۱۶
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

گیرکردن دست کارگر کبابی در چرخ گوشت

کارگر ۱۸ ساله در یک مغازه کبابی با دستگاه چرخ گوشت صنعتی سرگرم کار بود که ناگهان دست راست وی بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی درون چرخ گوشت گیر می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام رویداد این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۰۲ را به همراه گروه نجات یک به محل حادثه در یک مغازه کبابی در بلوار فردوس غربی فرستاد.

واحد کیانی مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی در این باره اظهار داشت: کارگر ۱۸ ساله ای در داخل یک مغازه کبابی با دستگاه چرخ گوشت صنعتی سرگرم کار بود که ناگهان دست راست وی بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی درون این چرخ گوشت گیر کرد و انگشتان دستش به شدت آسیب دید.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با همکاری امدادگران اورژانس، فرد مصدوم را به بیمارستان سینا منتقل کردند و در حضور پزشکان در اتاق عمل با استفاده از تجهیزات امداد و نجات قسمتی از بدنه چرخ گوشت را برش داده و دست کارگر مصدوم را از داخل چرخ گوشت آزاد کرده و وی را تحویل پزشکان دادند.

این مدیرآتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه واکنش به موقع این کارگر در خاموش کردن دستگاه چرخ گوشت موجب شد از قطع شدن کامل انگشتان دست جلوگیری شود، البته چهار انگشت دست راست او دچار آسیب دیدگی و له شدگی شد که بلافاصله از سوی پزشکان متخصص بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره با خانواده ها و کسانی که با چرخ گوشت های خانگی و صنعتی سر و کار دارند توصیه می کنند هنگام کار با این وسیله جانب احتیاط را رعایت کرده و دست خود را بیش از حد مجاز درون گلویی چرخ گوشت فرو نبرند.

در صورتی که دست افراد یا کودکان در چرخ گوشت گیر کرده و خروج آن امکان پذیر نیست کوچکترین حرکتی به دست یا چرخ گوشت ندهند و بلافاصله در تماس با سامانه ۱۲۵ از گروه امداد و نجات کمک بخواهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمرا من دیگه کباب بخورم حالم بد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج