adexo3
۴۴۵۶۱۴
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

خداحافظی Acer از بازار گوشی هندوستان

مدتی است که کشور هند به بزرگترین بازار در حال رشد عرضه گوشی ‎های هوشمند در سطح جهان تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان علاقه دارند در این کشور حضور فعالی داشته باشند. اما ظاهرا گوشی های ایسر در بازار این کشور به آخر خط رسیده اند.

وب سایت برسام: مدتی است که کشور هند به بزرگترین بازار در حال رشد عرضه گوشی ‎های هوشمند در سطح جهان تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان علاقه دارند در این کشور حضور فعالی داشته باشند. اما ظاهرا گوشی های ایسر در بازار این کشور به آخر خط رسیده اند.
خداحافظی Acer از بازار گوشی هندوستان

Acer به تازگی تصمیم گرفته است بر خلاف رقبا عمل کند و بازار هند را ترک کند. این شرکت تایوانی قصد دارد با کنار گذاشتن فروش گوشی در هند بر روی سایر محصولات خود مانند لپ تاپ‎ها و قطعات رایانه تمرکز کند.

Acer از بزرگترین بازار گوشی های هوشمند کناره گیری می کند گوشی های ایسر در بازار

ایسر برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ با عرضه رایانه‎ های شخصی وارد بازار هند شد. ۶ سال پیش هم برای اولین بار گوشی های ایسر در بازار این کشور ظاهر شده بود. اما با ورود شرکت ‎های گوناگون چینی به بازار هند، ایسر توانی برای رقابت از خود نشان ندارد و سهم فروش گوشی ‎هایش بسیار کاهش یافت. تصمیمات سیاسی دولت هند مانند ضرورت ساخت محصولات در خاک این کشور هم از سایر عوامل موثر در خروج ایسر به شمار می ‎رود.

یکی از مدیران ارشد Acer علت اصلی ناکامی این شرکت را تمرکز شرکت ‎های رقیب و مشتریان بر روی گوشی‎ های ارزان قیمت می ‎داند. وی اشاره می‎ کند که ایسر علاقه دارد بر روی تجربه کاربری مناسب مانور دهد و صرفا قصد تولید گوشی‎ هایی با پرچسب ارزان قیمت را ندارد.

البته برخی کارشناسان استراتژی‎های نامناسب ایسر در سنجش نحوه توزیع محصولاتش را علت اصلی شکست این شرکت می‎ دانند. اما این شرکت هنوز ۱۰ درصد از بازار رایانه هند را در اختیار خود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج