adexo3
۴۴۵۶۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گردهمایی بهترین نوازنده‌های راک ایران

بهترین نوازنده‌های راک ایران در اقدامی کم‌سابقه و در تجربه جدیدی در شب شنبه‌ها، شنبه، چهارم دی در سالن تئاتر مستقل تهران گردهم جمع شده و به هنرنمایی می‌پردازند.

وب سایت موسیقی ایران: بهترین نوازنده‌های راک ایران در اقدامی کم‌سابقه و در تجربه جدیدی در شب شنبه‌ها، شنبه، چهارم دی در سالن تئاتر مستقل تهران گردهم جمع شده و به هنرنمایی می‌پردازند.

به نقل از روابط‌ عمومی شب شنبه‌ها ؛ در سومین تجربه از سومین دوره شب شنبه‌ها در سالن تئاتر مستقل تهران‌ برای اولین‌بار دست‌چینی از بهترین نوازنده‌های سبک راک - پاپ در کنار یکدیگر جمع شده و در قالب پرفورمنس موسیقی با عنوان «هیجان گذشته است» هنرنمایی خواهند کرد. در این پرفورمنس موسیقی پنج گروه «کهت میان»، «اندیشه هژبر»، «سینا میاحی»، «فرشید کاظمی» و «پارت» با همراهی «فرهاد مجدوب» و «آندره خاچیکیان» روی صحنه آمده و قطعات خود را اجرا می‌کنند و در انتها جمینگ نوازنده‌های گروه‌ها در کنار یکدیگر موجب آغاز هیجان گذشته می‌شود.

لازم به ذکر است که پروژه موفق و تأثیر‌گذار شب شنبه‌ها با طراحی و مدیریت رضا دادویی شکل گرفته و مهدی خان‌محمدی به‌عنوان (مدیر اجرائی)، سیامک قطاعی (مسئول امور داخلی و هماهنگی)، امیر خرازی (برنامه‌ریز) و علی امیری (گروه اجرائی) او را همراهی می‌کنند.

سومین تجربه از سومین دوره مجموعه برنامه «شب شنبه‌ها» با عنوان «هیجان گذشته است»، با حضور برترین نوازنده‌های موسیقی راک ایران، چهارم دی در ساعت‌های ١٨ و ٢٠ در سالن تئاتر مستقل تهران برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج