adexo3
۴۴۶۲۹۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جیمز فرانکو هم به فیلم جدید «بیگانه» ملحق شد

«بیگانه:پیمان» (Alien: covenant)جدیدترین فیلم از مجموعه‌ی «بیگانه» که دنباله‌ای است بر فیلم «پرومتئوس» (prometheus) و سال آینده اکران می‌شود، جیمز فرانکو را هم به جمع بازیگرانش اضافه کرده است‌.

وب سایت فیلم نت نیوز: «بیگانه:پیمان» (Alien: covenant)جدیدترین فیلم از مجموعه‌ی «بیگانه» که دنباله‌ای است بر فیلم «پرومتئوس» (prometheus) و سال آینده اکران می‌شود، جیمز فرانکو را هم به جمع بازیگرانش اضافه کرده است‌.
جیمز فرانکو هم به فیلم جدید «بیگانه» ملحق شد

جیمز فرانکو به تیم بازیگران بیگانه: پیمان می‌پیوندد‌. او کنار مایکل فسبندر، نومی ریپیس و گای پیرس (که در پرومتئوس هم حضور داشتند) و بازیگران جدیدی چون کترین واترستون، دمین بیچیر، بیلی کراداب و دنی مک براید، در تازه‌ترین فیلم مجموعه‌ی بیگانه به ایفای نقش خواهد پرداخت.

ریدلی اسکات این فیلم را با فیلمنامه‌ای از جک پگلن، مایکل گرین و جان لوگان کارگردانی می‌کند. داستان این قسمت درباره‌ی سفینه‌ای به نام پیمان است که راهی سیاره‌ای متروک در کهکشانی دور و دراز می‌شود. اعضای این سفینه با ورود به سیاره‌ی متروک، در می‌یابند که جایی که فکر می‌کرده‌اند بهشتی کشف نشده است، در واقع جهانی تاریک و شرور است که تنها یک ساکن دارد: دیوید(مایکل فسبندر)، رباتی که آخرین بازمانده‌ی سفینه‌ی پرومتئوس است.

داستان پرومتئوس در اواخر قرن بیست و یک و سی سال قبل از وقایع اولین فیلم بیگانه (۱۹۷۹) می‌گذشت. این فیلم که به فروش جهانی ۴۰۳ میلیون دلاری رسید، داستان اعضای سفینه‌ی پرومتئوس را روایت می‌کرد که بقایای تمدنی پیشرفته‌تر از انسان‌ها را در سیاره‌ای مرموز کشف می‌کردند. تمدنی که سلاحی مرگبار در اختیار داشت و می‌توانست اگر اراده کند تمام نسل بشر را از روی زمین از بین ببرد‌.

پیمان ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های بیگانه است و از ۱۹ می ۲۰۱۷ به سینماها می‌آید‌. ماجرای قسمت اول بیگانه با بازی سیگورنی ویور، در سه دنباله‌ی بعدی که در سال‌های ۱۹۸۶، ۱۹۹۲ و ۱۹۹۷ ادامه پیدا کرد و بعد از آن‌ها، ریدلی اسکات سراغ روایت کردن پیش‌زمینه‌های داستانی آن رفت، چون عقیده داشت در تمام قسمت‌های بعدی(که هیچ کدام را خودش کارگردانی نکرده بود) به منشا این اتفاقات پرداخته نشد و همه به دنبال ساختن دنباله‌ای بر فیلم اصلی بودند. در حالی که هیچکس به خودش زحمت نداد که بپرسد اصلا از اول این موجودات بیگانه‌ی مرگبار که خون اسیدی دارند، از کجا روی آن سیاره‌ی مرموز پیدا شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای جانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج