adexo3
۴۴۷۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«ملکه» جایگزین «قاعده تصادف» می شود؟

در حالی که پیش از این از سوی شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی در جدول اکران نوروزی اولویت اول گروه «استقلال» مطرح می شد اما این روزها نمایش آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

«ملکه» جایگزین «قاعده تصادف» می شود؟

تماشا: در حالی که پیش از این از سوی شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی در جدول اکران نوروزی اولویت اول گروه «استقلال» مطرح می شد اما این روزها نمایش آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

ایسنا دیروز گزارش داد که یکی از مسئولان «هدایت فیلم» به عنوان پخش کننده «قاعده تصادف» اعلام کرده: «همچنان به دنبال اکران «قاعده تصادف» در نوروز هستیم. بنا به اظهار کارگردان فیلم پروانه نمایش در حال طی مراحل اداری است و مشکلی برای صدور ندارد و ما نیز در تدارک اکران فیلم هستیم.»

«ملکه» جایگزین «قاعده تصادف» می شود؟

«قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ های بلورین چون فیلمنامه، صدابرداری و فیلم برگزیده تماشاگران در بخش بین الملل شد. هفته گذشته اولویت اول اکران گروه هایی سینمایی اعلام شد که «تهران ۱۵۰۰»، «رسوایی»، «رژیم طلایی»، «حوض نقاشی» و «قاعده تصادف» به ترتیب در اولویت های گروه «قدس»، «آفریقا»، «عصر جدید»، «آزادی» و «استقلال» قرار گرفتند اما طی چند روز گذشته پخش کنندگان فیلم های مختلف اکران فیلم هایشان را در گروه های اعلام شده قطعی دانستنداما همچنان «قاعده تصادف» خبر اکران قطعی اش اعلام نشده است و به تازگی فیلم «ملکه» هم به جمع گزینه های اکران نوروزی اضافه شده است.

فیلم «قاعده تصادف» که اولویت اول گروه «استقلال» بود، خبرهایی مبنی بر اکران «تهران ۱۵۰۰» در این گروه اعلام می شودو گروه «قدس» هم که «تهران ۱۵۰۰» اولویت اولش بود، خبرهایی مبنی بر اکران «ملکه» در این گروه شنیده می شود.

این در حالی است که سید احمد میرعلایی مدیرعامل فارابی هم برای اکران «ملکه» در نوروز شرط گذاشته و اعلام کرده است: «اگر گروه سینمایی خوبی به ما بدهند «ملکه» را برای نوروز اکران می کنیم.»

دبیرخانه صدور پروانه نمایش های فیلم های سینمایی هم تاکنون اعلام کرده که پروانه نمایش «قاعده تصادف» در دست بررسی است. فیلم سینمایی «قاعده تصادف» با بازی امیر جعفری، اشکان خطیبی، بهاران بنی احمدی، مهرداد صدیقیان، سروش صحت، محمدرضا غفاری، مارتین شمعون پور، روشنک گرامی، ندا جبرئیلی و امید روحانی درباره چند جوان است که در این فیلم روابطشان با یکدیگر و والدینشان روایت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج