adexo3
۴۴۸۴۵۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

کدام محورهای خوزستان در خطر ریزش قرار دارند؟

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی این اداره جهت مقابله با سیلاب احتمالی در هفته جاری گفت:‌ محور اندیکا -‌ تاراز، محور شاهزاده عبدالله و محور سالند دزفول، از جمله محورهایی هستند که در هفته جاری امکان ریزش دارند.

خبرگزاری ایسنا: معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی این اداره جهت مقابله با سیلاب احتمالی در هفته جاری گفت:‌ محور اندیکا -‌ تاراز، محور شاهزاده عبدالله و محور سالند دزفول، از جمله محورهایی هستند که در هفته جاری امکان ریزش دارند.

محسن یوسفی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (۵ دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: محور اندیکا تاراز به سمت چهار محال و بختیاری از محورهایی است که در زمان بارش باران احتمال به وجود آمدن مشکلاتی در آن وجود دارد؛ در این محور گردنه تاراز را داریم که البته از سمت ما هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به مسدود شدن محور تاراز ـ بازفت در هفته گذشته به دلیل بارش برف تصریح کرد:‌ به علت عدم برف‌روبی به موقع این محور در استان چهار محال و بختیاری، اداره‌کل حمل و نقل و جاده‌ای به همراه پلیس راه ناچار به اعلام مسدود بودن این محور شدند تا راننده‌های که قصد استفاده از این محور را داشتند، دچار مشکل نشوند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص تمهیدات جهت مقابله با وقوع حوادث در محور تاراز ـ بازفت عنوان کرد:‌ در این محور اکیپ‌های راهداری و دستگاه‌های بلدوزر و دیگر ماشین‌آلات مورد نیاز از جمله برف‌روب به صورت شبانه‌روزی استقرار دارند و هیچ مشکلی در این محور جهت ارایه خدمت نداریم.

یوسفی با اشاره به دیگر محورهای برف‌گیر خوزستان عنوان کرد:‌ در جاده شاهزاده عبدالله، محور سالند دزفول، محور مسجدسلیمان - اندیکا از محورهای برف‌گیر هستند. همچنین محور هفتگل ـ دهدز به سمت چهارمحال و بختیاری، محور پل زال و محور مسجدسلیمان - اندیکا به سمت چهار محال و بختیاری امکان و احتمال ریزش وجود دارد که در این محورها نیز نیروهای راهداری استقرار دارند و تمهیدات لازم جهت مقابله با حوادث احتمالی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به تفکیک معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی از این اداره‌کل در ۹ ماه گذشته و ملحق شدن این معاونت به اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های قدیم گفت: اکنون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها به همراه معاونت راهداری، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل داده‌اند که با حدود گذشت ۹ ماه از تشکیل این اداره‌کل هنوز هیچ گونه تخصیص اعتباری در حوزه راهداری نداشتیم.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با تاکید بر کمبود اعتبارات حداقلی در حوزه راهداری افزود: علی‌رغم درخواست‌ها برای تخصیص تن‌خواه برای حداقل اعتبارات، اعتباراتی دریافت نکرده‌ایم و بنابراین خواستاریم در این زمینه حتما مساعدت شود تا در این وضعیت بحرانی حداقل در خصوص موضوعات و مباحث اولیه دچار مشکل نشویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج