اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۰۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

زاکانی: ۹ دی پرونده فتنه گران را درهم پیچید

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی پرونده فتنه و فتنه گران را در هم پیچید، گفت: فتنه سال ۸۸ سنگین ترین هجمه ای بود که انقلاب اسلامی را تا لب پرتگاه پیش برد و مشابه آن، تغییرات بنیادینی را در برخی کشورها رقم زده بود.

خبرگزاری ایرنا: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی پرونده فتنه و فتنه گران را در هم پیچید، گفت: فتنه سال ۸۸ سنگین ترین هجمه ای بود که انقلاب اسلامی را تا لب پرتگاه پیش برد و مشابه آن، تغییرات بنیادینی را در برخی کشورها رقم زده بود.
علیرضا زاکانی سه شنبه شب به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم منطقه پردیسان قم خاطرنشان کرد: نخستین تجربه شکست انقلاب های رنگی در سال 88 در انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و یوم الله 9 دی کشور را از لب پرتگاه برگرداند و استکبار و دشمنان انقلاب را ناامید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جبهه انقلاب نیازمند بازنگری، تحول، دقت نظر افزون تر در درون خود و بازگشت به اصل خویش است و در انتخابات آینده نیز باید با دوری از اختلاف، شایستگان را به مردم معرفی کنیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: در این برهه حساس، نیروهای انقلاب باید خدمتگذاری و نوکری مردم را اصل قرار داده و وظیفه بصیرت بخشی، آگاهی دهی و روشنگری را در پیش بگیرند.

وی ادامه داد: جبهه انقلاب باید تفرقه را کنار گذاشته و نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.

زاکانی ادامه داد: مردم ما بسیار خوب هستند و وقتی به فتنه ای مانند سال ۸۸ گرفتار شدند، با همه وجود به صحنه آمدند و پرونده آن را بستند.

وی اظهار کرد: دشمنان دنبال این بودند که از درون صندوق رای که عامل بقا و قوام انقلاب اسلامی بود عناصری را بیرون بیاورند که به نظام ضربه بزند، به همین دلیل در اول انقلاب، رئیس جمهوری از صندوق های رای بیرون آمد که دل در گروه ضد انقلاب داشت.

زاکانی گفت : بسیاری از بحران های کشور، شهادت و ترور شخصیت های برجسته نظام و چالش های دیگر هزینه هایی بود که ما اول انقلاب پرداختیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      9 دی روز سربلندی نظام اسلامی و ذلت و خواری دشمنان اسلام است. روزیکه پوزه فتنه گران به خاک مالیده شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج