adexo3
۴۵۱۰۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایران مشکلی برای خرید موشک «اس ۴۰۰» ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران هر لحظه که احساس کند در مساله تامین پدافند هوایی نیازمند تقویت است، می تواند حتی سامانه اس ۴۰۰ را هم از روسیه خریداری کند.

خبرگزاری میزان: ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران هر لحظه که احساس کند در مساله تامین پدافند هوایی نیازمند تقویت است، می تواند حتی سامانه اس ۴۰۰ را هم از روسیه خریداری کند عنوان کرد: تجهیزات داخلی شاید تمام ابعاد پدافند هوایی را ما پوشش ندهد؛ به همین منظور ما باید کاستی های پدافندی کشور را در حوزه هوایی پر کنیم.

نانواکناری در ادامه اصل را بر تولید بومی سامانه های پدافندی دانست و گفت: ما باید این توانمند را در درون ایجاد کنیم که سامانه های دفاعی جدید تولید کنیم. ما در سال های اخیر موشک ها و سامانه های بسیاری را تولید کرده ایم و می دانیم که با تلاش خودمان می توانیم به پیشرفته ترین تجهیزات پدافندی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اس ۳۰۰ را از روسیه خریداری و بکارگیری کردیم و در مانور اخیر قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) هم بکار گرفته شده است افزود: توانمندی های ایران در عرصه های مختلف نظامی بسیار بالا است و قطعا به کارگیری تسلیحات جدید از جمله اس ۳۰۰ می تواند به ارتقا این حوزه ها کمک کند

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان در خصوص برگزاری رزمایش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در بوشهر اظهار کرد: این رزمایش با هدف بررسی عملکرد نیروهای مسلح در حوزه های مختلف پدافند هوایی از جمله سامانه‌های راداری، موشکی، توپخانه‌ای، ارتباطی، جنگالی، شنود الکترونیکی و ارتباطی تحت کنترل عملیاتی شبکه یکپارچه کنترل و فرماندهی قرارگاه، با موفقیت برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج