adexo3
۴۵۵۵۱۰
۷ نظر
۵۰۱۸
۷ نظر
۵۰۱۸
پ

تغییر در برنامه مهران مدیری جدی است

الیکا عبدالرزاقی بازیگر بخش نمایشی برنامه «دورهمی» در گفت‌وگو با ما اعلام می‌کند که از طرف تهیه کنندگان پیغامی برای حضور در فصل سوم این برنامه دریافت نکرده است و به همین دلیل در سایر پروژه‌ها از جمله «ماه تی‌تی» داوود میرباقری حضور پیدا کرده است.

وب سایت آی سینما: الیکا عبدالرزاقی بازیگر بخش نمایشی برنامه «دورهمی» در گفت‌وگو با ما اعلام می‌کند که از طرف تهیه کنندگان پیغامی برای حضور در فصل سوم این برنامه دریافت نکرده است و به همین دلیل در سایر پروژه‌ها از جمله «ماه تی‌تی» داوود میرباقری حضور پیدا کرده است. او همچنین می‌گوید هرچند کارهای جدیدش کمدی نیستند، اما بازی در آثار کمدی را دوست دارد.
تغییر در برنامه مهران مدیری جدی است

پس از اعلام انصراف محمد نادری و مهران رنجبر از بازی در بخش نمایشی «دورهمی»، الیکا عبدالرزاقی درباره حضورش در فصل سوم این برنامه به ما می‌گوید: «آقای رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان برنامه «دورهمی» چندی پیش اعلام کرده بود که قرار است شیوه این برنامه عوض شود و از بازیگرانی که در فصل‌های گذشته در این برنامه حاضر بودند، تنها سیامک انصاری و سروش جمشیدی در فصل سوم این برنامه حضور خواهند داشت و به همین دلیل تاکنون هیچگونه تماسی برای حضور در این برنامه با من گرفته نشده است و مشخص نیست که در فصل سوم «دورهمی» حضور داشته باشم.»

الیکا عبدالرزاقی در پاسخ به این پرسش که آیا با تغییر بازیگران «دورهمی» این برنامه دچار افت مخاطب خواهد شد یا خیر، گفت:« برنامه «خندوانه» با این‌که به صورت روتین و با آیتم‌های مشخص روی آنتن می‌رود، اما مخاطبان از آن استقبال بسیاری خوبی می کنند و به نظر من هم این برنامه بسیار موفق است. الان در دنیا برنامه‌های بسیاری هستند که نه تیتراژ و نه مجری آن تغییر می‌کنند و اما تماشاچیان سال‌هاست که از آن استقبال می کنند. به نظر من «دورهمی» هم چنین قابلیتی را دارد که سال‌ها با بازیگران ثابت و به صورت روتین به روی آنتن برود و مخاطبان را به تماشای خود ترغیب کند.»

عبدالرزاقی درباره احتمال جدایی خود از برنامه «دورهمی» ادامه می‌دهد: «وقتی که آخرین برنامه «دورهمی» در تاریخ ۱۰ مهر ضبط شد، به ما اعلام کردند که تا دو ماه ضبط این برنامه تعطیل خواهد شد و به همین دلیل من هم با فراغ بال برای بازی در پروژه «ماه تی‌تی» داوود میرباقری و مینی سریال «چارگاه» از مجموعه تلویزیونی «روزهای خوب» بیژن میرباقری قرارداد بستم. اما من واقعا از آغاز فصل سوم برنامه «دورهمی» خبری ندارم و تهیه کنندگان این برنامه هم برای حضور در این برنامه با من تماسی نگرفتند. اگر آنها می‌خواستند که من در فصل سوم این برنامه حضور داشته باشم، به ما اعلام می‌کردند که برای بازی در این مجموعه، آماده بمانیم و کاری را قبول نکنیم،‌اما آنها با من هیچ تماسی نگرفته اند.»

بازیگر «قهوه تلخ» با بیان این‌که اطلاعی از توقف پروژه «ماه تی تی» ندارد، توضیحات بیشتری در مورد نقش‌اش در این سریال ارائه می‌کند و می‌گوید: «برای این سریال من فعلا چند سکانسی را جلوی دوربین رفتم، زیرا بازی من در این سریال به صورت پراکنده است، به طور مثال وقتی که بخشی از کار با بازی من ضبط شد، به من گفتند که باقی سکانس ها اواخر امسال ضبط خواهد شد. من در این سریال نقش یک وکیل دادگستری را بازی می‌کنم که داستان در زمان حال روایت می‌شود.»

اما این بازیگر در پاسخ به این پرسش که با توجه به بازی در سریال «ماه تی‌تی» و «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری، ‌قصد ندارد از بازی در آثار کمدی فاصله بگیرد، گفت: «راستش من خیلی علاقه ندارم که از کارهای طنز فاصله بگیرم. بازی در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی رو دوست دارم، اما شاید یکی از دلایل علاقه من به به حضور من در کارهای آقای مدیری باز گردد که باعث شده، بازی من در کارهای کمدی بیشتر دیده شود. اما بازی در نقش‌های جدی را دوست دارم و هم اکنون هم چند پیشنهاد جدی دارم که هنوز قطعی نشده است.»

اما اگر به کارنامه کاری این بازیگر نگاهی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که عبدالرزاقی در فیلم‌های سینمایی بسیار کمی بازی به ایفای نقش پرداخته. اما این بازیگر خیلی صادقانه اعلام می‌کند که برای بازی در کارهای سینمایی به ندرت به او پیشنهاد داده می‌شود: «من تا حالا خیلی پیشنهادات سینمایی دریافت نکردم که بخواهم در آن بازی کنم. به طور مثال چندبار به من پیشنهاد سینمایی داده شد، اما من یا سر سریال بودم یا در «دورهمی» بازی می‌کردم و به همین دلیل نتوانستم بازی در فیلم‌های سینمایی قبول کنم.»

عبدالرزاقی در پایان و درباره آخرین پیشنهاد سینمایی که دریافت کرده است،می‌گوید:« آقای عبدی پور سال گذشته فیلمی با نام «آه ای عبدالحلیم» را ساختند که برای بازی در آن به من پیشنهاد دادند، اما چون من سر کارهای دیگری بودم، نتوانستم به ایفای نقش در این فیلم سینمایی بپردازم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون سروش جمشیدی و مدیری بسه.بقیه زیاد تاثیر نداشتن

    • رضا

      البته جمشیدی ومدیری وانصاری مثلث خوبی هستند ومدیری باید زرنگتر از این باشه چون برای من تماشاگر جای سوال بود که اون بازیگرای دیگه چیز خاصی نداشتن .تن واهنگ صدای اون بازیگران وچهره ونوع بازی وکلا به دور همی نمیخورد به شخصه هر جا صحبت از دور همی میشد ونظر م را میگفتم قبول میکردند .که گرمی وکشش برنامه به جذابیت بازی همون سه نفر هست .

    • بدون نام

      تغییری هوشمندانه

    • مازیار

      همین دونفر کافی هستن.

    • بدون نام

      یعنی چی..........

    • علی صادقی

      ها

    • نفس

      عالیه من عاشق دور همی ام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج