adexo3
۴۷۱۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زورگیر هزار چهره بازداشت شد

رييس كلانتري ۱۴۲ كن گفت: يك زورگير كه با چهره‌هاي متفاوت از مسافران زورگيري مي‌كرد توسط ماموران انتظامي دستگير شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رييس كلانتري ۱۴۲ كن گفت: يك زورگير كه با چهره‌هاي متفاوت از مسافران زورگيري مي‌كرد توسط ماموران انتظامي دستگير شد.

سرگرد جمال حسني در تشريح خبر فوق گفت: در پي اعلام شكايت چندين تن از شهروندان در خصوص زورگيري اموالشان بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتي آغاز شد.

رييس كلانتري ۱۴۲ كن اظهار داشت: پس از يك روز فعاليت اطلاعاتي و مراقبتي و همچنين چهره نگاري متهم توسط مالباختگان ماموران با وجود تفاوتهاي بسيار در چهره متهم، فرد مشخصي را مورد شناسايي قرار دادند.

اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اظهار داشت: به دنبال اين موضوع ماموران با ورود به سطح منطقه و گشت زني هدفمند توانستند به فردي در كنار خيابان مشكوك شوند.

وي افزود: متهم با رويت ماموران اقدام به فرار كرد كه توسط ماموران آماده فاتب دستگير شد و در بازرسي بدني نيز از وي يك گاز اشك‌آور، ۲ قبضه چاقو مخصوص زورگيري، يك عدد تراول تقلبي و بيش از ۱۰ ميليون ريال پول نقد به صورت به هم ريخته كشف و ضبط كردند.

سرگرد جمال حسني ادامه داد: در حين انتقال متهم به كلانتري فردي به هويت مجتبي به ماموران واحد گشت مراجعه كرد و اظهار داشت: فرد دستگير شده دقايقي پيش از وي زورگيري كرده و اموالش را با تهديد چاقي به سرقت برده است.

اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: پس از انتقال متهم به كلانتري و بررسي بيشتر مشخص گرديد كه متهم سر خود را تراشيده و از كلاه گيس و ريش مصنوعي براي ارتكاب جنايت خود استفاده كرده است.

وي خاطرنشان كرد: در نهايت متهم زماني كه خود را در چنگال قانون اسير ديد لب اعتراف گشود و به بيش از ۱۰ فقره زورگيري از هموطنان اعتراف كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج