adexo3
۴۷۵۶۹۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بهترین هجو هفته انتخاب شد

نمایش این هفته «پخش زنده شنبه شب» برنامه ای که تا به حال چندبار توجه رییس جمهور را به خود جلب کرده، استیو بنون را در نقش مرگ به تصویر کشید.

روزنامه بانی فیلم: نمایش این هفته «پخش زنده شنبه شب» برنامه ای که تا به حال چندبار توجه رییس جمهور را به خود جلب کرده، استیو بنون را در نقش مرگ به تصویر کشید.

به نقل از گاردین، بعد از غیابی کوتاه، الک بالدوین در آخر هفته ای که گذشت با نقش دونالد ترامپ خود که حالا حسابی معروف شده به برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» بازگشت، اما ورود غیرمنتظره ملیسا مک کارتی در نقش سخنگوی کاخ سفید شان اسپایسر بود که بدون شک لقب بهترین و ضروری ترین نمایش هجو و کمدی این هفته را از آن خود کرد.
بهترین هجو هفته انتخاب شد

اسپایسر با نقش آفرینی مک کارتی در حالی جلوی نمایندگان رسانه های مطرح آمریکایی حاضر شد که فریاد می زد، آدامس می جوید و در حالی که داشت اقرار می کرد «من خیلی خوب صحبت نمی کنم» خبرنگاران را چپ و راست تهدید می‌کرد. انتخاب بسیار خوب و الهام بخشی برای ایفای نقش اسپایسر بود چون مک کارتی که طی سال های گذشته به یکی از میزبانان قابل اطمینان «اس ان ال» تبدیل شده، همیشه نقش کسانی را بهتر از همه بازی می کند که در لبه عقل و دیوانگی حرکت میکنند.

با نقش اسپایسر، او یک مثال عالی در دنیای واقعی از انسانی پیدا کرد که به زور خودش را سر هم نگه داشته است. او به خبر اعلام شدن نامزد جدید دادگاه عالی ایالات متحده اشاره کرد که مثل یک برنامه تلویزیونی و با اعلان قبلی و پخش زنده روی آنتن رفت و به خبرنگاران اطمینان داد: «همه داشتند لبخند می زدند، همه خوشحال بودند، هیچ کس ناراحت نبود.»

اسپایسر حتی در وهله ای از نمایش به کمدی اجسام هم رو آورد و با بازی با کلمات، برنامه های رییس جمهور و توضیح داد و یک جا هم جواب خبرنگاری که از سوالش خوشش نمی‌آمد را با یک تفنگ آب پاش داد.

این در حالی بود که مجری این هفته یعنی کریستن استوارت هم نقشی کوچک در نمایش اسپایسر داشت، موضوعش کاملا به مسایل روز مرتبط بود و حتی با یک بخش «زنده از نیویورک» هم تمام شد. احتمالا باید این قسمت را به عنوان Cold Open یا قسمتی از برنامه که پیش از تیتراژ روی آنتن می رود، انتخاب می کردند، اما قطعه‌ای دیگر منتخب این بخش شد.

قسمتی که به این منظور انتخاب شد تمرکز اصلی اش هفته فاجعه بار رییس جمهور و تماس‌هایش با رهبران بین المللی بود. در این بخش، استراتژیست اصلی ترامپ یعنی استیو بَنون در قالب دروگر مرگ (Grim Reaper) به تصویر کشیده شد که با ردایی سیاه و با داس وارد صحنه شد و ترامپ را تشویق کرد به ملکولم ترنبول نخست وزیر استرالیا زنگ بزند و بگوید «تپه های دریایی تان دارند شکست می‌خورند.»

بنون همچنین به ترامپ گفت به رییس جمهور مکزیک زنگ بزند و ترتیب پرداخت پول دیوار را بدهد و بعد از آن هم ترامپ به آنگلا مرکل زنگ زد اما بیشتر درباره اندازه جمعیتی که در مراسم تحلیف او شرکت کرده بودند و برنامه «کارآموز سلبریتی» صحبت کرد. مرکل تلفن را با یک «باراک عزیزم تویی؟» خوش بینانه جواب داده بود.

بعد از این تماس‌های شکست خورده، بنون به ترامپ پیشنهاد می دهد که ناگهان به یک کشور کوچک بی‌دفاع زنگ بزند و قدرت ایالات متحده را به رخ آن ها بکشد. به این ترتیب ترامپ به زیمباوه زنگ می‌زند. جواب تلفن او را رابرت موگابه که حسابی هم عصبانی است می دهد و او را سر جایش می نشاند.

در پایان این بخش، استیو بنون جای ترامپ را روی صندلی ریاست جمهوری می گیرد و ترامپ می گوید «بفرمایید آقای رییس جمهور» و خودش مشغول بازی کردن با اسباب بازی هایش می شود و حسابی هم از آن ها لذت می برد.

این ها هم دیگر بخش های برنامه شنبه شب بودند:

یک ویدیوی از پیش ضبط شده درباره کنترل مرزها که حالا طوری تدوین شده که شامل هفت کشوری هم بشود که نیازمند بررسی ویژه هستند و «شاید هم شامل استرالیا» بشود، خواهیم دید.» در حالیکه بازدیدکنندگان دارند پروسه ورود به آمریکا که حالا به طور دیوانه واری پیچیده شده را طی می کنند، صدای ویدیو را می شنوند که می گوید «کسی - هیچ کس! - به کمک شما خواهد آمد.»

قسمت «آپدیت هفتگی» برنامه هم نمایش جالبی بود. کالین با گفتن اینکه «موقتی ممنوع شدن فقط اول کار است» به سمت قانونی تصمیم ممنوعیت ورود مسلمانان رییس جمهور اشاره کرد و مایکل چِه هم گفت هدف قرار دادن مسلمانان رادیکال به این معناست: «من یک دوست مسلمان دارم، او گوشت خوک نمی‌خورد و به زنان نظر ندارد. این یعنی او رادیکال و دیوانه وار است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج