adexo3
۴۸۴۰۰
۲۶ نظر
۵۰۰۵
۲۶ نظر
۵۰۰۵
پ

حاشیه عکس های منتسب به کتایون ریاحی

دیروز بعد از انتشار عکسی از کنسرت یک خواننده لس آنجلسی و تصویر زنی که بعضی از سایت ها منتسب به کتایون ریاحی می دانستند واکنش های زیادی ابراز شد. واکنش هایی که اگر با خبر زلزله ۷.۵ ریشتری سراوان قطع نمی شد، می توانست این عکس جنجالی را تا چند روز در سر خط اخبار سایت ها نگه دارد.

مجله مهر: دیروز بعد از انتشار عکسی از کنسرت یک خواننده لس آنجلسی و تصویر زنی که بعضی از سایت ها منتسب به کتایون ریاحی می دانستند واکنش های زیادی ابراز شد. واکنش هایی که اگر با خبر زلزله ۷.۵ ریشتری سراوان قطع نمی شد، می توانست این عکس جنجالی را تا چند روز در سر خط اخبار سایت ها نگه دارد.

شتابزدگی های پی در پی. این شاید بهترین عبارتی باشد که بتوان با آن اتفاقات دیروز جامعه هنری را تفسیر کرد. عکس هایی از یک کنسرت منتشر شد و هنوز سوژه اصلی عکس ها درباره آن اظهار نظر نکرده بود که سایت های خبری، معاون اجتماعی پلیس، فرج الله سلحشور به حاشیه های این عکس ها دامن زدند. حالا در ۲۴ساعتی که از این اتفاق گذشته، مشخص شده است که تصاویر نه مربوط به کتایون ریاحی، که مربوط به همسر ابراهیم حامدی -ابی-بوده است.

چند ساعت بعد از انتشار این تصاویر، وقتی هنوز کتایون ریاحی خبر حضورش در کنسرت ابراهیم حامدی را تکذیب نکرده بود، فرج الله سلحشور با رسانه ها مصاحبه کرد و گفت: «من در گذشته گفته‌ بودم که این سینمای صهیونیستی که مبانی و اصول بازی‌اش را هالیوود تعیین و تبیین کرده، درست بشو نیست. این سینما عوامل خودش را هم غرق می‌کند. حتی آنهایی که سعی می‌کنند وارد این بازی نشوند نیز از خطر مصون نخواهند بود.»

اظهارات شتابزده سلحشور به همین جا ختم نشد. او گفت: «این اتفاق مطلب ما را تایید می‌کند که در شرایط فعلی و با این جریان، عوامل سینمای ما نمی‌توانند درست رفتار کنند و این سینماست که معمولا سینماگرانش را در آلودگی و فساد خودش غرق می‌کند. حال فرقی ندارد که آن بازیگر «یوسف» باشد یا فرد دیگری.»

همزمان با انتشار این اخبار، سردار منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی در نشست خبری که دیروز داشت، خبر از برخورد با پوشش های خارج عرف بازیگران سینما از طریق اینترپل داد و گفت: «به باور ما بسیاری از سینماگران، اندیشمندانی متعهد هستند که در راه ترویج انقلاب و دفاع مقدس تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و تنها عده قلیلی هنجار ستیز بوده و دارای پوششی خارج از عرف هستند که با آنها برخورد می‌شود. تلاش پلیس این است که سینما تقویت شود و اگر درصد کمی هنجار شکنند باید اصلاح شوند... بدحجابی هنرمندان در فستیوال‌های خارجی را از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) پیگیری کرده و به آن رسیدگی می‌کینم.»

در آخرین ساعات دیروز کتایون ریاحی در گفتگویی که با «بانی فیلم» داشت، حضور در کنسرت خواننده لس آنجلسی را تکذیب کرد و گفت: «عکس های منتشر شده از من در فضای مجازی صحت ندارد. متأسفم از اینکه در جامعه مترقی ایران، برخی از مردم از روی بی خبری و بی اطلاعی در صدد تخریب چهره های شناخته شده هستند. بعضی ها با غرض ورزی در صدد از بین بردن محبوبیت افراد شناخته شده هستند و من برای آنها متأسفم.»

امروز اما با انتشار عکس های بیشتری از این مراسم و مطابقت دادن آن با عکس های خانوادگی ابراهیم حامدی، خواننده لس آنجلسی مشخص شد که شتابزدگی رسانه ها در انتشار این خبر، کتایون ریاحی را به جای همسر ابراهیم حامدی -ابی-جا زده است. اتفاقی که اگرچه کتایون ریاحی را از اتهامات پاک کرد اما قضاوت شتابزده سلحشور را در ذهن ها ماندگار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      حالا دوست دارم ببینم آقای سلحشور چی داره بگه؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • مرتضی

        ما ایرانیها کی باید یاد بگیریم اول حرف را توی دهانمون بچرخونیم بعد بگیم

    • شهرزاد

      بله آقای سلحشور، شمایی که خودت رو بالاتر از دیگران می بینی و به خودت اجازه می دی به دیگران افترا ببندی، می بینی که قضاوت عجولانه نتیجه ای جز شرمندگی نداره.
      ای کاش ما ایرانی ها یاد می گرفتیم به جای سرک کشیدن توی زندگی خصوصی دیگران و غیبت و خاله زنک بازی، اول عیب های خودمون رو پیدا کنیم.

    • پویان

      همه ی کسانی که به خانم ریاحی تهمت زدند و گناهشو شستند, اعم از مقامات و مردم عادی باید معذرت بخوان. و در درجه ی اول سلحشور باید عذر خواهی کنه.
      سلحشور معذرت بخواه!

    • بدون نام

      بالفرض هم که خانم ریاحی در کنسرت حضور داشتند به احدی مربوط نیست.

    • جواد

      آخه سلحشور کدوم حرفش قابل اعتنا بود که این یکی باشه ؟ اصلا سلحشور کیه؟

    • شنو

      همیشه قضاوت زود هنگام نتیجه بدی داشته .

      امیدوارم ما ایرانیها به خودمون بیایم و درباره دیگران زود قضاوت نکنیم و از خودمون شرمنده باشیم .

    • شنو

      همیشه قضاوت زود هنگام نتیجه بدی داشته .

      امیدوارم ما ایرانیها به خودمون بیایم و درباره دیگران زود قضاوت نکنیم و از خودمون شرمنده باشیم .

    • علی

      باید معذرت بخوان... مجله یک کاری بکن...

    • زهرا خانوم

      خدای من!باز این آقای سلحشور اظهار نظر کرد!کسی نیست که جلوشو بگیره!؟؟بابا یکی بهش بگه حق باتوئه:همه جهنمی ان فقط وفقط تو آدم خوب وبهشتی هستی...!

      پاسخ ها

      • عسل

        گل گفتي زهرا خانوم. نميدونم چرا تازه گيها اينقدر اظهار فضل ميكنه. بعد از سريال حضرت يوسف خودشو گم كرده. اگه همين كتايون رياحي نبود سريالش به اين خوبي در ميومد؟ عوض قدردانيشه!

    • کاربر

      اقای سلحشور هرچی بیشترحرف میزنه وجهه هش رو هی خرابتر میکنه اسلام تهمت و افترا و پشت سرحرف زدن روجزو گناهان کبیره میدونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه وجهه ای هم داشت که خراب بشه؟

    • maryami

      هی هی
      ای دل

    • مریم

      من اقای سلحشورو دوست دارم اما حالا اشتباه کرده چطور بازیگرا عملی مرتکب میشن بعضیا میگن بیخیال یابه ماربطی نداره حالااقای سلحشوریه اشتباهی کرد فورا نیش اون عده باز میشه!!!خوب میکنه درباره حجابشون صحبت میکنه منکه تحمل بیغیرتی وفسادو ندارم شماها دارید منتظرهرفاجعه وبلایی باشید!

    • كاربر

      اون وقت اصلا به كسي چه مربوط كه كتايون رياحي بوده؟ بازيگرا حق ندارن برن كنسرت!!!!!

    • استار

      از كتايون رياحي كه ديگه حتما دلش پره بخاطر سريال حضرت يوسف، يكي نيست بگه تو كه خيلي ادعات مي‌شه خب نمي‌ذاشتي توي فيلمت مرد و زن رو اين همه آرايش كنن ديگه!

    • ماهرخ

      تازه اقای سلحشور ادعای قران و نماز خوانی هم دارد . اینها همه عوام فریبی است . تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد

    • مژگان

      ایشون خود خانم ریاحی هستند. مگه اشکالی داره که برن کنسرت. بازیگر ها تفریح نمی خوان!؟

    • haleh

      man az aval goftam ke eshon hamsare aghay abi hatsan chon man onja budam va hameh chiz ra dedam,agar kami aghaelaeh be hemh chiz tavajoh konim motevajeh meshme hamsare aghay ebi kola sizashon ba khaume katayon fargh dareh ,khaili moteasefam hameh mesle khaleh zanakha shodan

    • زلیخا

      غیر ممکنه که اون زن ابی باشه
      شباهت داریم تا شباهت
      اینا هم عوام فریبیه
      داریین با ما مردم چکارا میکنید؟

    • sss

      مردم هم به این بازیگرا نگاه میکنند و مثل اونا عمل میکنند همین میشه که فساد تو ایران زیاد میشه!!!

      پاسخ ها

      • alireza

        اللهم عجل لولیک الفرج...

    • helia

      har kasi ekhtiare khodesho dare ama on khanome to ax hich shebahati ba khanoome ebi nadare

    • مرتضی

      از پیامبر گرامی (ص)نقل شده اگر چیزی از یک مومن دیدی بپوشان. نه اینکه آبروی یک مسلمان را ببری؟

    • مونا

      سلام
      من عاشق کتایون و شیفته ی بازیهاشم و از طرف خود و همه ی هواداراش که بهش ایمان دارن اعلام می کنیم که هرگونه دسیسه هایی از این قبیل باید رسما" از طرف منابع ذیربط محکوم بشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج