adexo3
۴۹۱۵۵۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

حاجی ‌بابایی:

پاداش پایان خدمت نجومی بگیران کاهش یافت

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه مجلس با اشاره به مصوبه امروز نمایندگان گفت: اکنون دیگر هیچ کس نمی تواند بیش از ۳۰ برابر حقوقش در پایان خدمت در یافت کند، سقف حقوق نیز ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با تصویب ماده ۳۸ و تعیین حداکثر حقوق مدیران و مقامات گام بلندی که برای عدالت برداشته شده بود اما مجروح شد، امروز بر طرف و بهبود پیدا کرد؛ خدا را شاکرم که همه دست به دست هم دادند و این ماده اصلاح شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز آنچه روز اول کمیسیون تلفیق مصوب کرده و مجلس موافقت کرده بود، مجدداً به تصویب رسید و مجلس به آن مصوبه برگشت. امروز بالاخره قلب من آرام گرفت و پس از ۶ ماه زحمتی که جهت تصویب این مواد کشیدیم، نتیجه مورد نظر را داد.

پاداش‌های پایان خدمت نجومی‌بگیران کاهش یافت

حاجی‌بابایی ادامه داد: بر اساس مصوبات جدید برنامه ششم، حقوق و دریافتی‌های مدیران شفاف شد و در دید عموم مردم قرار گرفت. پاداش های پایان خدمت نجومی‌بگیران کاهش یافت و از همه مهمتر نظام هماهنگ پرداخت حقوق بازنشستگان به تصویب رسید؛ با این اتفاقی که امروز در مجلس افتاد، دیگر کسی نمی‌تواند نظام پرداخت هماهنگ حقوق بازنشستگان را حذف کند.

وی گفت: آقای لاریجانی توضیحاتی در خصوص اتفاقاتی که افتاده، ارائه دادند، بنده به ایشان گفتم ملت و مجلس همراهند و مصوبه قبلی را می‌خواهند؛ ما هم باید بر مصوبه روز اول خود اصرار و پافشاری کنیم. طبق مصوبه اولیه مجلس ۳۰ درصد سقف حقوق به ۳ گروه اختصاص می یافت و مشاغل مدیریتی نیز از این دریافتی حذف می‌شدند تا هم دلسوزان نگران نباشند و هم نمایندگان زیر سؤال نروند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبل از تصویب این ماده برخی در کشور صد برابر، ۱۵۰ برابر و حتی ۲۳۰ برابر حداکثر حقوق دریافت می کردند؛ با مصوبه مجلس، این حقوق‌های نجومی به ۱۴ برابر تقلیل یافت.

سقف حقوق ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است

وی ادامه داد: نه فقط حقوق، بلکه حقوق و پاداش پایان خدمت این افراد کاهش یافت، برخی افراد تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون پاداش پایان خدمت گرفته‌اند. الان دیگر هیچ کس نمی تواند بیش از ۳۰ برابر حقوقش پایان خدمت در یافت کند، سقف حقوق نیز ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

حاجی‌بابایی مصوبه اخیر مجلس و اصرار بر مصوبه‌اش را اقدامی بزرگ خواند و گفت: امروز بالاخره توانستیم این بار سنگین را به جایی برسانیم و واقعاً زمین و آسمان دست به دست هم داده‌ بودند تا این مصوبه به جای خود برسد.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه مجلس شورای اسلامی با اعتراض به انتقادهای تند به مجلس گفت: من از هرکس که تندی بکند، گلایه دارم؛ نباید تندی کنید. نقد درست است، اما من شهادت می‌دهم که مجلس تمام توانش را برای اینکه حداکثر حقوق ۱۴ برابر باشد، به کار گرفت و برای اضطرار، این تغییرات را انجام داد وگرنه مجلس نظر کمیسیون را به تصویب رساند.

وی اظهار داشت: مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شد و باید ظرف دو روز آینده پاسخ شورای نگهبان ارائه شود؛ اگر شورای نگهبان ایراد بگیرد، به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود؛ من فکر نمی‌کنم دیگر کسی بتواند مقابل این اراده عمومی بایستد. زمین و زمان دست به دست هم دادند تا اراده خداوند در این خصوص محقق شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی دوستان زمان تصویب این ماده می‌گفتند که شما سخت می‌گیرید، اما انتقادات مطروحه نشان داد که مردم خواهان تصویب چنین مصوبه‌ای هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ده تا شو برده ،سه تاشو پس داده!!!!

    • باریک بین

      چرامردم رابا کلمات والفاظ فریب می دهید. سقف حقوق یا سقف کلیه دریافتیها از جمله اضافه کار پاداش ماموریت رفاهی و...؟

    • بدون نام

      اخرت مهمه این دنیا که گذراست

    • بدون نام

      پس تکلیف اون پولهایی که تا حالا بدون حساب وکتاب هپلی هپو کردند چه میشه؟
      مگه نباید این آقایون ازکاربرکناربشن؟
      وقتی کسی تویک جایی کارمیکنه ودزد ازآب درمیاد بیرونش میکنن چرا مسوولان این آقایون را ازکار برکنار نمیکنند ؟
      چرا پولهای بیت المال را که بردند ازشون پس نمیگیرند؟

    • بدون نام

      کارانه هاشو نم حساب کردید بعضی کارانه ها از حقوقشان بیشتر می شه بهتر بود می گفتید کل دریافتی شان دوازده میلیونو ششصد است

    • جواد

      یعنی چی اونوقت 1 میلیارد خرده ای پاداش پایان خدمت؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج