اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۳۸۵۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

لاریجانی: با طوفان مدرک مواجه هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌چه موجب رشد کشور می‌شود استفاده درست از ظرفیت‌ها، توانمندسازی مردم و تربیت نخبگان برای فعالیت در بخش‌های مختلف است.

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی عصر سه‌شنبه درهمایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان دانش آموزی استان قم در عرصه‌های ملی و بین المللی و منتخبین پرسش مهر ۹۵ ریاست جمهوری که در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش رکن مهم توسعه کشور و مرکز مهم برای تکیه کشور در آینده است.

وی گفت: با وجود اینکه پس از پیروزی انقلاب در زمینه آموزش و پرورش تلاش‌هایی صورت گرفته است و امروز یک دهم بودجه کشور اختصاص به این امر دارد اما هنوز مشکلاتی در این عرصه وجود دارد.

رنج کاستی حقوق فرهنگیان

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه معلم‌های ما هنوز از آن زندگی با کرامتی که باید داشته باشند برخوردار نیستند، افزود: این یک نقص است و متأسفانه وضعیت کشور هم به گونه‌ای نیست که بتوان گام بلندی در این خصوص برداشت.

وی تصریح کرد: رنج از کاستی حقوق یکی از مشکلات فرهنگیان است که ما نیز این را قبول داریم اما اینکه چگونه می‌شود این مشکل را حل کرد در گرو ارتقای سطح توسعه کشور است.

لاریجانی با بیان اینکه تحولات رخ داده زمینه پرش و ارتقا را بوجود آورده است، عنوان کرد: باید به عواملی که کشور را از نظر دارایی و ثروت ارتقا می‌دهد تا مشکلات اقتصادی کشور رفع شود توجه کرد که مهمترین آن تربیت نخبگان کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران کشوری مستقل است که با وجود دشمنان زیاد با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد، تصریح کرد: حب به اهل بیت(ع) از ویژگی‌های مهم و برخورداری از وجود رهبری فرزانه و هوشمند، نعمتی بزرگ است که کشور ما از آن برخوردار است.

عوامل رشد کشور

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه موجب رشد کشور می‌شود استفاده درست از ظرفیت‌ها، توانمندسازی مردم و تربیت نخبگان برای فعالیت در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه در کشور با طوفان مدرک مواجه هستیم، گفت: باید همچنان در جهت رشد علمی تلاش کنیم و افراد نیز در دانشگاه‌ها از زمان خود به نحو احسن استفاده نمایند.

لاریجانی داشتن زندگی عاقلانه و با برنامه را از عوامل مهم موفقیت انسان‌ها دانست و افزود: عالم شدن به زیاد کتاب خواندن نیست بلکه باید ذهن به آن ورزیدگی مناسب در مواجه با مشکلات برسد.

وی با اشاره به اینکه ابتکارات است که یک کشور را پیش می‌برد، ابراز داشت: جهش‌های علمی در گرو ابتکارات است و باید از ظرفیت‌ها و زمان به خوبی استفاده کرد و برنامه‌ریزی مناسبی داشت تا به موفقیت رسید.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: انسان در دروه تحصیل باید ذهنش را از امور دیگر فارغ کند و تمام حواس خود را متوجه درس نماید و این همان درس خواندن فاضلانه است که باید با وجود وسایل ارتباط جمعی این موقعیت را برای خود ایجاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرکی میرسه میره دانشگاه لیسانس میگیره چ فایده

    • محمد سلطان

      البته کو بار علمی! همه پایان نامه ها خریداری شده اند! نگران نباشید فارغ التحصیلان اندازه سیکل هم دانش ندارند! بهر حال در اغذیه فروشیها و رستورانها برای استخدام اینها برای بیرون بر باز است!

    • محمد

      موتوراصلی حرکت کشور برای رسیدن به توسعه درهمه زمینه ها آموزش وپرورش است اگه راه دیگری سراغ داریدبفرمایید پس دریابید فرهنگیان زحمتکش کشوررا که فردادیراست منزلت اجتماعی مهمترازافزایش حقوق است اگه درست به آن پرداخته شود معیشت آنها هم سریعتروآسان ترحل میشودـ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج