adexo3
۴۹۹۲۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رازگشايی از جنايت پنهان پس از ۱۳ سال

همسر پيشين اين مرد كه به اتهام مخفي كردن راز اين جنايت در بازداشت به سر مي برد، در بازجويي ادعا كرده، متهم به قتل علاوه بر كشتن همكارش، مرد غريبه اي را هم به قتل رسانده و جسد سوخته اش را در بيابان رها كرده است.

روزنامه جام جم: همسر پيشين اين مرد كه به اتهام مخفي كردن راز اين جنايت در بازداشت به سر مي برد، در بازجويي ادعا كرده، متهم به قتل علاوه بر كشتن همكارش، مرد غريبه اي را هم به قتل رسانده و جسد سوخته اش را در بيابان رها كرده است.

روز بيست وسوم فروردين امسال زني با مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ شهريار در غرب استان تهران تماس گرفت و خبر داد، شوهر سابقش مرتكب دو جنايت شده و او را تهديد كرده، اگر ماجراي اين جنايت ها را فاش كند، او و خانواده اش را خواهد كشت.

در پي اين تماس، كارآگاهان جنايي اداره پليس آگاهي شهريار پس از گزارش موضوع به ولائي كبريا، بازپرس شعبه دوم دادسراي شهريار، با هماهنگي قضايي به خانه زن تماس گيرنده در نصيرآباد اعزام شدند و وي را به مركز پليس منتقل كردند.

زن، راز قاتل بودن شوهر سابقش را فاش كرد

اين زن در تشريح ماجرا گفت: ۲۰ سال پيش با مردي كه در زمينه خريد و فروش املاك فعاليت داشت، ازدواج كردم. شوهرم معتاد بود و اعتيادش را ترك نمي كرد. او با مردي به نام جواد صاحب يك بنگاه املاك، همكار بود.

وي درباره روز حادثه افزود: آبان ۱۳۷۹ وقتي از مهماني به خانه بازگشتم روي ديوار و فرش لكه هاي خون مشاهده كردم و وقتي موضوع را از شوهرم پرسيدم، گفت: همكارش جواد قصد انتقام گيري از فردي را داشته كه او را ربوده و به خانه مان آورده و پس از قتل، جسدش را به بيايان برده و آتش زده است.

تهديد به مرگ براي افشا نشدن راز قتل

زن ميانسال خاطرنشان كرد: شوهرم در پي اين ماجرا، از ترس اين كه جواد مي خواهد او را به عنوان قاتل به پليس لو دهد، او را در غياب ما به خانه دعوت كرده و پس از قتل، جسدش را در چاه خانه انداخته و آنجا را پر از خاك كرده بود. مدتي بعد خانه را فروختيم تا راز جنايت فاش نشود. در اين مدت از ترس جان خود و اعضاي خانواده ام سكوت كردم.

وي اضافه كرد: چند ماه پيش در پي اختلاف از شوهرم طلاق گرفتم، اما تهديدهاي او ادامه داشت تا اين كه دچار عذاب وجدان شده و تصميم گرفتم پيش از آن كه بلايي بر سر خود و خانواده ام بيايد، راز اين جنايت ها را به پليس گزارش كنم. در پي اظهارات اين زن، كارآگاهان جنايي، خانواده فرد كشته شده ـ جواد ـ را پيدا و همسر او را به پليس آگاهي احضار كردند.

گم شدن مرموز صاحب بنگاه املاك

در تحقيق از اين زن معلوم شد، شوهرش از مدتي پيش با مردي به نام «براتعلي» در بنگاه املاك همكار بوده است.

در مرحله بعدي مشخص شد، شوهر اين زن روز پنجم آبان ۱۳۷۹ به قصد رفتن به محل كارش از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته است. حتي همكارش ـ براتعلي ـ نيز از او بي خبر بوده و تاكنون او را پيدا نكرده اند.

دستگيري متهم فراري

با اطلاعات به دست آمده، براتعلي به عنوان عامل دو جنايت تحت تعقيب قرار گرفت تا اين كه چند روز پيش دستگير و به پليس آگاهي شهريار منتقل شد.

متهم با انتقال به پليس آگاهي شهريار در اعترافاتش گفت: جواد را كشته و جسدش را به چاه انداخته و در اين كار همسرش نيز با او همدست بوده و فرد ديگري را نكشته است.

اعتراف به قتل همكار

متهم با اشاره به نحوه جنايت گفت: ۱۳ سال از اين ماجرا مي گذرد. آن زمان من در بنگاه املاكي كه جواد در نصيرآباد راه اندازي كرده بود، كار مي كردم.

وي اضافه كرد: ظهر روز حادثه وقتي به خانه رفتم، ديدم جواد در حياط با همسرم حرف مي زند و هر دو نفر با ديدن من شوكه شدند. از همكارم علت حضورش را پرسيدم كه ادعا كرد در آن حوالي بوده كه با دعوت همسرم به خانه مان آمده است.

متهم: همسرم در ارتكاب قتل همدستم بود

عامل جنايت يادآور شد: همان موقع همسرم با دستپاچگي مرا به گوشه اي كشاند و گفت همكارم به او نظر سوء داشته و مي خواسته به وي آسيب برساند. من هم همان لحظه تصميم به قتل او گرفتم و از جواد خواستم براي ناهار در خانه مان بماند. پس از دقايقي، ابتدا همسرم با گوشتكوب به جواد حمله و سرش را زخمي كرد.

وي خاطرنشان كرد: سپس من با ميله آهني ضربه محكمي به سرش زدم كه به دليل شدت خونريزي فوت كرد. يك ساعت بعد جسد را به خانه ديگرم كه نزديك محل حادثه بود، بردم و آن را در چاه انداخته و به كمك همسرم آنجا را پر از خاك كرده و در چاه را بستيم، سپس خودروي همكارم را در ميدان آزادي تهران رها كرديم. متهم به قتل گفت: من فرد ديگري را نكشته ام.

براي عامل جنايت و همسر او از سوي بازپرس ولائي كبريا، رئيس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب شهريار قرار قانوني صادر شد و هر دو روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از متهمان براي رازگشايي از ديگر ابعاد پرونده و كشف جسد صاحب بنگاه املاك ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج