adexo3
۵۰۵۴۳۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ممنوعیت تردد خودروهای باربری در ۱۳ بدر

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برنامه های اتخاذ شده برای ۱۳ فروردین، اعلام کرد: تردد خودروهای باربری سنگین از ساعت ۵ بامداد تا ۲۴ روز طبیعت در معابر و بزرگراه های تهران ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برنامه های اتخاذ شده برای ۱۳ فروردین، اعلام کرد: تردد خودروهای باربری سنگین از ساعت ۵ بامداد تا ۲۴ روز طبیعت در معابر و بزرگراه های تهران ممنوع است.

سرهنگ حسن عابدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: حمل مسافر با وسیله باربری از جمله وانت بار و کامیونت ممنوع بوده و ماموران پلیس در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه حرکت وسیله نقلیه مذکور جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: پرسنل پلیس راهور تهران بزرگ در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در روز طبیعت مستقر می شوند و از پارک خودروها در محل غیرمجاز، پارک دوبله و هرگونه توقفی که منجر به سد معبر شود، جلوگیری کرده و وسیله نقلیه توسط جرثقیل جابجا می شود.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ همچنین با اشاره به تخلفات احتمالی راکبان موتورسیکلت در روز ۱۳ فروردین، گفت: حمل بار غیرمتعارف و سرنشین اضافی با موتورسیکلت ممنوع است و با متخلفان به ویژه در محورهای بزرگراهی و جاده های لواسانات و امامزاده داوود برخورد قانونی می شود.

وی تاکید کرد: رانندگان با اجتناب از سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و عابران نیز برای عبور از عرض معابر و خیابان ها مکان های خط کشی شده و پل عابر پیاده استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج