adexo3
۵۱۵۶۸۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«نگهبانان کهکشان ۳» ساخته می‌شود

در حالی که کم‌تر از سه هفته به اکران گسترده دنباله جدید «نگهبانان کهکشان» باقی مانده است، جیمز گان سازنده دو بخش نخست این مجموعه ابرقهرمانی در صفحه فیسبوک خود از همکاری دوباره با استودیوی «مارول» و نویسندگی و کارگردانی قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» خبر داده است.

وب سایت آی سینما: در حالی که کم‌تر از سه هفته به اکران گسترده دنباله جدید «نگهبانان کهکشان» باقی مانده است، جیمز گان سازنده دو بخش نخست این مجموعه ابرقهرمانی در صفحه فیسبوک خود از همکاری دوباره با استودیوی «مارول» و نویسندگی و کارگردانی قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» خبر داده است. کریس پرت، زوئی سالدانا و دیوید باتیستا ستاره‌های قسمت دوم نیز به احتمال فراوان در دنباله بعدی پروژه مارول حضور خواهند داشت و کوین فایگی هم تهیه‌کنندگی قسمت سوم را به عهده دارد.
«نگهبانان کهکشان 3» ساخته می‌شود

گان دیروز با انتشار این خبر در صفحه فیسبوکش نوشت: «بعد از ماه‌ها تعمق و بحث، جوابم را می‌دانم. مي‌توانستم این پاسخ را برای اولین مصاحبه‌کننده‌ای که در نشست خبری ازم خواهد پرسید نگه دارم اما ترجیح دادم پیشاپیش، آن را با مهم‌ترین آدم‌های جهان کهکشانی به اشتراک بگذارم؛ شما هوادارانی که در طول پنج سال گذشته، به طرزی باورنکردنی حامی و مشوق‌مان بوده‌اید.» کارگردان ۴۶ ساله امریکایی در پایان خبر ادامه همکاری با تهیه‌کنندگان جهان سینمایی مارول را اعلام کرده است: «به این ترتیب، بله. من برای نویسندگی و کارگردانی «نگهبانان کهکشان بخش ۳» باز خواهم گشت.»

پیش‌بینی می‌شود افتتاحیه «نگهبانان کهکشان بخش ۲» (Guardians of the Galaxy Vol. ۲) با ۱۵۰ میلیون دلار فروش در گیشه آخر هفته امریکای شمالی رکوردشکن شود. نخستین بخش این مجموعه سینمایی در سال ۲۰۱۴ روی پرده رفت و با ۷۷۳ میلیون دلار فروش جهانی به کار خود پایان داد - که ۳۳۳ میلیون دلار از کل فروش فیلم، سهم گیشه امریکای شمالی اعلام شد.

دومین بخش جدیدترین محصول مشترک استودیوهای مارول و دیزنی از پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) توسط «دیزنی» به عنوان استودیوی پخش‌کننده فیلم در سینماهای سراسر دنیا روی پرده می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج