adexo3
۵۲۳۶۴۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

علت تصادف اتوبوس گردشگران آلمانی اعلام شد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه اتوبوس گردشگران در شیراز، لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده را علت این سانحه عنوان کرد و بر لزوم تامین امنیت گردشگران تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه اتوبوس گردشگران در شیراز، لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده را علت این سانحه عنوان کرد و بر لزوم تامین امنیت گردشگران تاکید کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگویی،‌ اظهار کرد: عصر امروز(دوشنبه) مینی بوس گردشگران خارجی از شیراز به اصفهان در حرکت بود که به دلیل بارندگی و لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده‌، خودرو از جاده منحرف شده و در نتیجه هجده نفر زخمی و دو نفر فوت شدند.

وی افزود: یک نفر از آسیب‌دیدگان از هموطنان ایرانی بوده که جراحت بیشتری داشته و به شیراز منتقل شده اما هفده نفر دیگر به صورت سرپایی در بیمارستان شهید مطهری مرودشت مداوا شدند.

پارسایی با اشاره به تلفات سالانه جاده‌ای در کشور، تصریح کرد: تورهای گردشگری باید از خودروهای ایمن استفاده کنند و آموزش‌های لازم را به رانندگان بدهند تا گردشگرانی که با اطمینان خاطر به کشور ما سفر کرده‌اند، امنیت و جانشان مورد حفاظت قرار بگیرد و این سوءتبلیغی برای صنعت گردشگری کشور نشود.

وی خاطرنشان کرد: البته عمدتا این فعالیت‌ها مربوط به بخش خصوصی است اما انتظار می‌رود نظارت بیشتری صورت بگیرد تا شاهد حوادث تاسف‌بار نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      طرف دلار از اروپا میاره تو ایران طمع برشون میداره که کمترین امکانات رو بدم ونهایت سوءاستفاده را بکنم! خب نتیجه اینه! راننده کل دیه را پرداخت کنه آدم میشه! ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج