اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۳۷۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رهبر دموکرات ها: آرزو داریم بوش بازگردد

رهبراقلیت دموکرات مجلس آمریکا باتاکیدبر اینکه ترامپ درصد روز نخست ریاست جمهوری خود هیچ اقدام موثری برای حل مشکلات کشور انجام نداده است،گفت: هرگز تصور نمی کردم که روزی دوباره آرزوی بازگشت جرج بوش رییس جمهور پیشین این کشور را داشته باشم.

خبرگزاری ایرنا: رهبراقلیت دموکرات مجلس آمریکا باتاکیدبر اینکه ترامپ درصد روز نخست ریاست جمهوری خود هیچ اقدام موثری برای حل مشکلات کشور انجام نداده است،گفت: هرگز تصور نمی کردم که روزی دوباره آرزوی بازگشت جرج بوش رییس جمهور پیشین این کشور را داشته باشم.
ننسی پلوسی رهبر اقلیت دموکرات های آمریکا درمجلس نمایندگان این کشور در یک گفت وگوی تلویزیونی ترامپ را متهم کرد که در فاصله صد روز نخست خود در کاخ سفید هیچ طرح مفیدی را ارائه نداده است.

وی افزود: دموکرات های آمریکایی همچنان از برخی از وعده هایی که ترامپ در طول کمپین های انتخاباتی خود به مردم آمریکا داده حمایت می کنند و حاضر به همکاری بر سر این طرح ها هستند.

پلوسی ازجمله این طرح هابه بیمه های درمانی برای کودکان و طرح اصلاحات مالیاتی ترامپ اشاره کردو گفت: گرچه دموکراتهای آمریکا خواستار اصلاحاتی در نظام مالیاتی این کشور هستند اما آنچه که ترامپ در این رابطه ارائه کرده چیزی جز نسخه ای برای ثروتمندتر شدن میلیارد های آمریکایی نیست.

پلوسی در عین حال اضافه کرد که اعضا حزب او آماده همکاری بر سر طرح مالیاتی ترامپ هستند و حاضرند در این رابطه با ترامپ و جمهوریخواهان آمریکا همکاری و سازش کنند تا این طرح را به سرانجام برسانند.

رهبردموکرات های مجلس آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود به اشتباه ترامپ را جرج بوش نامید و بلافاصله افزود که برغم برخی از اختلافات میان دموکرات ها و جرج بوش، آنها این فرصت را داشته اند تا بر سر برخی از طرح ها با او همکاری کنند و نتایجی از این همکاری ها بگیرند.

وی در پایان گفت:رییس جمهور بوش! من هرگز فکر نمی کردم که یک روز دعا کنم که تو دوباره رییس جمهور این کشور بشوی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج