اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۷۳۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاهش مشارکت فرانسوی ها در دور دوم انتخابات

وزارت کشور فرانسه در حالی از مشارکت ۷۴ درصدی در دُور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خبر می دهد که این میزان در مقایسه با سال ۲۰۱۲ کاهش حضور مردم را نشان می دهد.

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت کشور فرانسه در حالی که کمتر از نیم ساعت تا پایان زمان برگزاری دُور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این کشور فرصت باقی است، در بیانیه ای میزان مشارکت را حدود ۷۴ درصد اعلام کرد.

این در حالیست که این میزان نسبت به دُور دوم انتخابات مشابه در سال ۲۰۱۲ که بیش از ۸۰ درصد مشارکت را تجربه کرده بود، کاهش چشمگیری را نشان می دهد.

همچنین روزنامه گاردین نیز دقایقی پیش در این باره اعلام کرد که صحت این میزان از مشارکت، نشان می دهد که حضور مردم در دُور دوم انتخابات کنونی ریاست جمهوری فرانسه کمترین مشارکت را از سال ۱۹۶۹ تا کنون به خود دیده است.

مجموعه ای از رسانه های برخط که غالباً متعلق به سازمان ها و سایت های چپ گرا هستند نیز اعلام داشتند که در این انتخابات از جبهه ملی فرانسه به رهبری «مارین لوپن»حمایت نشده است.

در همین رابطه، دادستان های پاریس از آغاز تحقیات پیرامون ادعای هک شدن ستاد انتخاباتی «آمانوئل ماکرون» نامزد میانه رو خبر می دهند.

همچنین دادستان ها تحقیقات جداگانه ای را در خصوص اینکه ایا اخبار جعلی منتشره برای تأثیرگذاری بر انتخابات معتبر بوده است یا خیر در دستور کار قرار داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج