adexo3
۵۳۱۳۴۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

MoMo؛ لامپ هوشمند همه فن حریف

این لامپ هوشمند مجهز به سنسورهایی است که آن را به ابزار هوش مصنوعی تبدیل می‌کنند. می‌توان از این لامپ به عنوان دوربین امنیتی هم استفاده کرد، زیرا از قابلیت شناسایی چهره افراد برخوردار است.

وب سایت کلیک: بیشتر لامپ‌های هوشمند تنها از ویژگی روشن و خاموش شدن بر مبنای حضور ساکنان منزل برخوردارند، اما Morpheus Team لامپ هوشمندی به نام Momo با امکانات بسیار ارائه کرده است.
MoMo؛ لامپ هوشمند همه فن حریف

به نقل از دیجیتال ترندز، این لامپ هوشمند مجهز به سنسورهایی است که آن را به ابزار هوش مصنوعی تبدیل می‌کنند. می‌توان از این لامپ به عنوان دوربین امنیتی هم استفاده کرد، زیرا از قابلیت شناسایی چهره افراد برخوردار است.

این لامپ برای کنترل دیگر ابزار هوشمند موجود در منازل مجهز به امکانات زیادی است و با محصولات هوشمندی همچون نست، Philips Hue و …. سازگاری دارد. گفتنی است لامپ Momo با سرویس‌های هوشمند الکسای امازون و گوگل هم هم سازگار است و می‌تواند با سیستم تشخیص صوت آنها هماهنگ شود.

حسگرهای تشخیص حرکت و حسگرهای اندازه‌گیری میزان دود، گاز دی اکسید کربن، دما و رطوبت از جمله حسگرهای نصب شده در این لامپ Momo است که می‌توان به آنها اشاره کرد همچنین دارای میکروفون و بلندگو هم هست.

لامپ Momo به طور مستقل از قابلیت دریافت و اجرای دستورات صوتی برخوردار است، البته به این فرامین پاسخ نمی‌دهد. هوش مصنوعی این لامپ دارای قابلتی است که عادات کاربران را در گذر زمان می آموزد و بر همین اساس واکنش نشان می‌دهد.

بر مبنای حرکات دست و صورت هم این لامپ را می‌توان کنترل کرد و به عنوان مثال با قرار دادن دست در بالای آن و کم و زیاد کردن ارتفاع دست نور لامپ را کم و زیاد کرد. همچنین امکان تغییر نور حباب ال.ای.دی این لامپ وجود دارد.

برای تصویربرداری دقیق با استفاده از دوربین موجود در آن امکان چرخش این لامپ وجود دارد و البته می‌توان این دوربین را برای حفظ حریم شخصی از کار انداخت. از اوایل پاییز این لامپ به قیمت ۲۷۹ دلار روانه بازار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج