اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۱۷۲۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

برنامه تبلیغاتی روحانی پخش نشد

برنامه تبلیغات انتخاباتی عصرامروز(یکشنبه) حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی یکی ازنامزد های انتخابات ریاست جمهوری با عنوان«پرسش۹۶» از شبکه چهار سیما پخش نشد.

خبرگزاری ایرنا: برنامه تبلیغات انتخاباتی عصرامروز(یکشنبه) حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی یکی ازنامزد های انتخابات ریاست جمهوری با عنوان«پرسش۹۶» از شبکه چهار سیما پخش نشد.
با توجه به زمانبندی اعلامی قرار بود راس ساعت 18 حسن روحانی در یک برنامه ضبط شده به سه نفر از کارشناسان درشبکه چهارسیما پاسخ دهد و این برنامه ضبط شده درساعت یادشده پخش شود.

ساعت ۱۸ امروز در زیرنویس شبکه چهاراعلام شد: نوبت پخش برنامه پرسش ۹۶ حسن روحانی نامزد ریاست جمهوری به مدت ۶۰ دقیقه است. این نوبت براساس قرعه کشی تعیین و به نماینده قانونی و ستاد انتخاباتی روحانی نیزاعلام شداست.

براساس زیرنویس اعلام شده در شبکه چهارم سیما، «از آنجا که ستاد انتخاباتی حسن روحانی درفرصت قانونی قادر به ضبط برنامه نشده است، این برنامه پخش نخواهد شد.»

براساس این گزارش،‌ از زمان اعلام رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری برنامه های مختلفی ازجمله مناظره برای ۶ نامزد، گفت و گوی ویژه، برنامه مستند و چندین برنامه رادیویی و تلویزیونی تدارک دیده شده که تاکنون تعدادی از این برنامه ها پخش شده و بقیه نیز تا یک روز پیش از برگزاری انتخابات پخش خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیازی نیست پخش بشه . همه مردم فهیم ایران ایشون رو میشناسن ودرقلب خود هرروز چهره ایشون رادرحال پخش شدن می بینند.

    • بدون نام

      روحانی بزرگ را همه میشناسند درود بر روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج