adexo3
۵۳۱۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۲۰ بوستان به تهران افزوده می شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران گفت : تهران دارای ۲ هزار و ۶۰ بوستان است و تا پایان سال ، ۱۲۰ بوستان دیگر نیز به پایتخت افزوده خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران گفت : تهران دارای ۲ هزار و ۶۰ بوستان است و تا پایان سال ، ۱۲۰ بوستان دیگر نیز به پایتخت افزوده خواهد شد.

علی محمد مختاری با بیان این مطلب اظهار کرد : احداث ۴ بوستان فرامنطقه ای بهشت ، ایمان، دانش و آفرینش ، بزرگترین پروژه ای است که هم اکنون در دست سازمان پارک هاست و عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

وی مجموع مساحت این ۴ بوستان را ۶۵ هکتار اعلام کرد و افزود : این مجموعه بوستان که در اراضی عباس آباد و مقابل کتابخانه ملی قرار دارد ، از پروژه های منحصر به فرد سازمان است و دارای طراحی خاصی است که اجرای آن حداقل به دو سال به طول خواهد کشید.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز در ادامه در مورد تملک باغات تهران توسط شهرداری و افزودن آنها به فضای سبز عمومی اشاره کرد و گفت : سال گذشته ۸ باغ خصوصی در منطقه یک به تملک شهرداری درآمد که باغ ملک از جمله این باغ هاست که درختانی باقدمت ۱۰۰ ساله دارد.طراحی این باغ به منظور افزودن به فضای سبز عمومی هم اکنون در حال اجراست.

مختاری ، باغ ایرانی واقع در منطقه ۳ که سال گذشته با طراحی ویژه ، مورد بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفت را از جمله باغ های تحت تملک درآمده نام برد و افزود : هم اکنون در مناطق ۵ ، ۱۳ و ۲۲ نیز باغاتی تحت تملک شهرداری درآمده و سازمان پارک ها نیز طراحی آنها را انجام خواهد داد تا با این اقدام بتوانیم سرمایه های ملی شهر را حفظ کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خردادي

      يه بوستانم به نام بانوي بزرگوار " مريم سراواني "‌ بزنيد لطفاً

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج