adexo3
۵۴۴۰۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترافیک سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز

رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: در محورهای فیروزکوه و هراز به سمت تهران ترافیک سنگین داریم و به همین دلیل از ساعت ۱۲ ظهر امروز الی ۲ بامداد روز بعد محور رودهن به سمت آمل برای سهولت راهیابی یکطرفه شده است.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: به دلیل ترافیک سنگین در محور هراز از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا بامداد فردا، تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع و مسیر تا ۲ بامداد روز بعد یکطرفه شده است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران با اشاره به آمادگی پلیس در کنترل بار ترافیکی شرق تهران گفت: روز گذشته نیروهای راهور پلیس رفت و آمد زائران شرق استان تهران را در امنیت و آرامش کامل همراهی کردند و خوشبختانه امروز با آمادگی کامل در کلیه مسیرهای مواصلاتی به سمت تهران حضور فعال دارند.

وی در ادامه افزود: مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند برای بازگشت زودتر اقدام کنند تا با ترافیک سنگین مواجه نشوند.

رئیس پلیس‌راه شرق تهران تصریح کرد: رانندگان توجه داشته باشند، با توجه به حجم سنگین ترافیک از سبقت‌های غیرضروری خود‌داری کنند و رانندگان دقت داشته باشند برای جلوگیری از بروز تصادفات پس از بازشدن مسیرهای ترافیکی با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

محبی در ادامه افزود: احتیاط رانندگان در ترافیک جاده‌ای، توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب ضامن سفری سالم و بدون خطر است.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: مسیرهای مسدود شده در زمان معین و با توجه به کاهش حجم ترافیک موجود بازگشایی می‌شوند، توصیه می‌کنیم هموطنان برای بازگشایی مسیر و تردد در آن عجله‌ای نداشته باشند.

ترافیک در محور قزوین-کرج و قزوین-رشت نیمه‌سنگین و روان است

نصرالله بیگلری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت جاده‌های استان قزوین اظهار داشت: با توجه به تعطیلات 14 و 15 خرداد ماه جاری و حجم بالای ترافیک در برخی محورهای استان خوشبختانه شاهد هیچ‌گونه تصادفی در این محورها نبودیم.

وی افزود: هم‌اکنون وضعیت تردد در محور قزوین-کرج، قزوین-رشت و رشت-قزوین(اتوبان) نسبت به روز گذشته پر حجم‌تر بوده و ترافیک در این محورها نیمه‌سنگین و روان است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای استان عادی و روان است، اضافه کرد: با توجه به حجم بالای سفر بیشتر تصادفات در محورهای استان بر اثر خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان صورت می‌گیرد که می‌طلبد رانندگان هر دو ساعت رانندگی، 20 دقیقه استراحت کنند.

بیگلری توصیه کرد: رانندگان از سرعت غیرمجاز خودداری کرده و با رعایت نکات و قوانین راهنمایی و رانندگی سفری خوش برای خود و دیگران رقم بزنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج