adexo3
۵۴۸۳۰
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

عارف: امیدوارم خاتمی نظر خود را اعلام کند

عارف: امیدوارم در روزهای آینده خاتمی نظر خود را اعلام کند و هرچه نظر ایشان باشد تمکین می کنم و خودم را خدمت گذار می دانم و بر عهدم پایبندم.

خبرگزاری مهر: محمدرضا عارف دوشنبه شب در جمع هزاران طرفدار پر شور خود در خانه والیبال با بیان این که امروز در ۵ شهر سخنرانی داشتم و در همه جا فضا به باشکوهی اینجا بود گفت: خوشحالم شاهد حضور دانشجویان جوانان و همه مردم در صحنه هستم. منتظرم در ۲۴ خرداد این استقبال با شکوه را ببینیم.

عارف با بیان این که شرایط فعلی حضور حداکثری را می طلبد افزود: کشور را باید بر روی ریل عقلانیت قرار دهیم. اصلاح طلبی با سعه صدر می تواند پیشرفت کشور را رقم بزند. برخی از جوانان برای حضور در انتخابات انگیزه ندارند که شما باید آن ها را برای شرکت در انتخابات تشویق کنید. اصلاح طلب عقب نشینی نمی کند. حاکمیت عقلانیت نیاز به حضور شما دارد.

معاون اول دولت اصلاحات ادامه داد: ایجاد شغل روابط با سایر کشور ها کنترل تورم، توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی نیاز به حضور شما دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که ما نیاز به رای شما داریم گفت: در طول سابقه اجرایی ام هیچ گاه اخلاق را کنار نگذاشته ام و مبنای تصمیم گیری ام اخلاق بوده است. در انتخابات جاری از ابتدا بنا را بر اجماع اصلاح طلبان گذاشتم و گفتم اگر خاتمی و هاشمی بیایند کنار می روم.

وی ادامه داد: بعد از این که حضور این دو عزیز در انتخابات منتفی شد اعلام کردم هر اجماعی با محوریت خاتمی را تمکین می کنم.

کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ادامه داد: اصلاح طلبان با محوریت خاتمی به هر اجماعی برسند از آن تمکین می کنم در حاکمیت اصلاح طلبی حاکمیت قانون مداری مطرح است. امیدوارم در روزهای آینده خاتمی نظر خود را اعلام کند و هرچه نظر ایشان باشد تمکین می کنم و خودم را خدمت گذار می دانم و بر عهدم پایبندم.

عارف در پایان گفت: امیدواریم در جمعه آینده حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای ببنیم. شما را به خدا می سپاریم.

** همایش هواداران محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که دوشنبه شب برگزار شد همراه با حاشیه هایی بود که در ادامه می خوانید:

تقریبا ساعت هفت، یک ساعت مانده به مراسم سالن پر از جمعیت شده بود به طوری که ساعت هشت درهای وروردی را بسته بودند و تنها یک در برای ورود خانم ها باز بود.

جمعیت زیادی پشت درهای سالن ایستاده بودند و در داخل سالن ازدحام جمعیت گرمای طاقت فرسایی را به وجود آورده بود.

"یار دبستانی من "، "ای ایران" ترانه هایی بودند که جمعیت آن ها را یکصدا می خواندند.

شعار های "عارف زنده باد روحانی پاینده باد" و عارف روحانی اتئلاف ائتلاف" بیشترین شعار هایی بود که داده می شد "رای ما یک کلام اصلاحات والسلام"و " زندانی سیاسی آزاد باید گردد" دیگر شعار هایی بود که همرا با کوبیدن پا بر روی زمین سر داده می شد .

مجری برنامه افشین اعلا شاعر بود که از فاطمه راکعی به عنوان یکی از فعالان اصلاح طلب دعوت کرد تا شعری را برای حاضران در سالن بخواند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت و در پایان نیز از حاضران خواست در انتخابات شوراها لیست اصلا طلبان را مد نظر قرار دهند.

مهمان دیگر این همایش فرشته طائر پور تهیه کننده سینما بود که بیانیه ای در خصوص فعالیت های سیاسی ،هنری و مطابلات زنان خواند.

در ادامه همایش کلیپی از محمد رضا عارف پخش شد که در آن تصاویر عارف با خاتمی و دیگر اصلاح طلبان نشان داده شد که مورد تشویق و شعار های بسیار هواداران در سالن قرار گرفت.

در جمعیت حاضر در سالن عده ای با دستنبد های بنفش که رنگ انتخاباتی هواداران روحانی است حضور داشتند و شعار اتئلاف را سر می دادند.

کلیپ دیگری پخش شد که در آن شخصیت های تاریخی از جمله مصدق، بازرگان، ستار خان ،امیر کبیر و سید جمال اسد آبادی را نشان می داد که در حین پخش کلیپ عارف وارد سالن شد.

ابتدا همسر عارف در حالی که برای حضار دست تکان می داد وارد شد و بعد از آن عارف آمد که برای چندین دقیقه متمادی مورد تشویق هواردان قرار گرفت.

عارف که به علت پرواز با تاخیر یک ساعته به مراسم آمد در ابتدای مراسم گفت: از همان ابتدا بنا را بر اجماع اصلاخ طلبان گذاشتم که هواداران شعار الله اکبر را سر دادند.

در پایان مراسم عارف و همسرش از پله های طبقه دوم سالن پایین آمدند که عده ای شعار یا حسین میر حسین را سر دادند.

تمامی خیایان های منتهی به بلوار کشاورز و خیابان حجاب ترافیک سنگینی بود و در پایان مراسم با ایجاد حلقه هوادران را کنترل می کردند.و اعضای ستاد عارف از حاضران درخواست می کردند که شعار ندهند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryam

      زنده باد اصلاح طلبان

    • طهورا جون

      ایشاله روحانی ب نفع عارف بره ولی من رضایی را هم دوست دارم موندم بینشون کی را انتخاب کنم

    • حدیث

      بابا من دلیل میخوام...
      پس الان ب کی رای بدیم؟؟؟

    • مملي

      حاضران نه حاظران

    • امير

      زنده باد عارف

    • بدون نام

      زنده باد سيد عزيز دكتر خاتمي ،، رأي ما دكتر روحاني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج