adexo3
۵۴۸۳۷۹
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

عامل اصلی حوادث تروریستی تهران به هلاکت رسید

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: عامل اصلی حوادث تروریستی تهران توسط نیروهای کشورمان در خارج از مرزها به هلاکت رسید، چرا که ما در جاهایی که باید حضور داشته باشیم، حضور داریم و روش برخورد و ابتکار عمل در آن نقاط دست ماست.

خبرگزاری فارس: محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ درباره چگونگی دسترسی به عوامل فرماندهی حوادث تروریستی اخیر کشور در خارج از کشور گفت: این‌گونه اقدامات علیه تروریست‌ها در خارج از مرزها اساساً در توافقات حقوقی و قضایی دوجانبه یا چند جانبه با کشورها نمی‌گنجد.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه موضوعات را نمی‌شود از طریق اینترپل و یا نهادهای مشابه بین‌المللی نیز پیگیری کرد چرا که بروکراسی آنها اصلاً متناسب با سرعت لازم برای این واکنش‌ها نیست.

پورمختار گفت: بسیاری از عوامل این تحرکات تروریستی اخیر پیش از خروج از کشور بازداشت شدند و مسئول اصلی هماهنگ‌کننده هم بلافاصله در خارج از کشور کشته شد.

وی با ذکر این نکته که کسی از عوامل دو حادثه تروریستی تهران از مرزها خارج نشده است، عنوان داشت: عامل اصلی از ابتدا خارج از ایران بود که همان روز در همان محل استقرار خود به هلاکت رسید.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: این عامل اصلی توسط نیروهای کشورمان در خارج از مرزها به هلاکت رسید چرا که الحمدالله ما در جاهایی که باید حضور داشته باشیم، حضور داریم و روش برخورد و ابتکار عمل در آن نقاط دست ماست و اگر مجدداً بخواهند دست به اقدامات تروریستی بزنند، شاهد برخوردهای شدیدتری از سوی ایران خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      احسنت
      خداوند یاورتان
      ما دعا گویتان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اطلاعات دقیق بدین خب

    • سارا از اصفهان

      ایوول

    • بدون نام

      مرسی . کاش بیشتر قدردان نیروهای امنیتی کشورمون باشیم بدون هیچ چشمداشتی درپی امنیت ما هستند

    • محرابی

      خب این عامل اصلی، اسمش چیه؟ چند سالش بوده؟ اهل کجا بوده؟ کیا بهش آموزش داده بودند؟ چه جوری شناسایی و ثابت شده که طراح اصلی ترور تهران بوده؟ تو کدوم کشور کشته شده؟ چرا با شفافیت صحبت نمی کنید؟ !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم اینو تو یه خبر دیگه پرسیدم.اونایی که منفی دادن فازشون چی بوده؟

    • بدون نام

      آقای محرابی زرنگی؟ مسائل امنیتی را که نباید شفاف گفت. فقط دمشون گرم

    • علی

      ابوبکر البغدادی

    • داریوش

      قدرت واقعی هر کشوری به ایمان مردمانش بستگی دارد و به این میگن قدرت واقعی که حتی آمریکا و عمله اکره هایش هم از داشتن چنین قدرتی عاجز هستند ، مجاهدان راه خدا در همان روز رئیس ترسوی این تروریست های بی مقدار را مثل یک حیوان هزاران کیلومتر دورتر از مرزها شکار کردند این رئیس ترسوی قاتل که نه قدری داشته و نه قیمتی حتما فکر کرده از مرز بره بیرون جاش امن میشه و اربابانش میتونن ازش پشتیبانی کنند
      ای سربازان گمنام امام زمان (عج) و برادران جبهه مقاومت، مادامی که مسلح به علم و ایمان هستید از عربده دشمن نهراسید که خداوند به دست شما دروغگویان ، گمراهان و بد دینان را خواهد کشت و خداوند قادر متعال بر درجات امام راحل(ره) ما بیفزاید که فرمودند با چشمانی باز به دشمنانتان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه ای آنان را آرام گذارید، لحظه ای آرامتان نمی گذارند
      درود خدا بر شما مجاهدان راه خدا باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج