adexo3
۵۴۹۰۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رندرهای جدیدی از آیفون ۸ منتشر شد

اخیراً اطلاعات جدیدی در خصوص آیفون ۸ اپل در Reddit یافت شده است. این تصاویر توسط فردی منتشر شده که ادعا می کند منبعی در داخل زنجیره تامین اپل دارد. اگر این تصاویر قابل اعتماد باشند، می توان گفت جزو بهترین اطلاعاتی هستند که تا کنون در ارتباط با آیفون لو رفته اند.

وب سایت تک شات: اخیراً اطلاعات جدیدی در خصوص آیفون ۸ اپل در Reddit یافت شده است. این تصاویر توسط فردی منتشر شده که ادعا می کند منبعی در داخل زنجیره تامین اپل دارد. اگر این تصاویر قابل اعتماد باشند، می توان گفت جزو بهترین اطلاعاتی هستند که تا کنون در ارتباط با آیفون لو رفته اند. پنل جلویی با شایعاتی که پیشتر شنیده بودیم مطابقت داشته و سنسوری را در بالای نمایشگر بدون حاشیه نشان می دهد. در پنل پشتی نیز دوربین دوال با آرایش عمودی دیده می شود.


رندرهای جدیدی از آیفون 8 منتشر شد

در یکی از تصاویر منتشر شده، نمایی از هر سه محصول اپل که قرار است در سال ۲۰۱۷ رونمایی شوند دیده می شود که با توجه به دوربین می توان آنها را از هم تمیز داد. آیفون ۷ اس با لنز تکی ۱۲ مگاپیکسلی همراه است، آیفون ۷ اس پلاس از یک دوربین دوال با آرایش افقی بهره می برد، و دوربین دوال آیفون ۸ هم که پیشتر مورد اشاره قرار گرفت.


رندرهای جدیدی از آیفون 8 منتشر شد

نکته جالب در مورد این تصاویر عدم وجود دکمه تاچ آی دی بر روی پنل پشتی است. این می تواند بدین معنی باشد که اسکنر اثرانگشت آیفون ۸ در زیر سطح نمایشگر تعبیه شده است.
رندرهای جدیدی از آیفون 8 منتشر شد
رندرهای جدیدی از آیفون 8 منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج