اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۲۷۹۱
۵۱۹۷
۵۱۹۷
پ

مارک والبرگ با «تبدیل شوندگان» خداحافظی کرد

بازیگر و کارگردان «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» (Transformers:The Last Knight) در آستانه‌ی اکران فیلم اعلام کردند که دیگر با این مجموعه همکاری نخواهند کرد. این فیلم چهارشنبه هفته‌ی جاری (۳۱ خرداد) اکران می‌شود.

وب سایت فیلم نت نیوز: بازیگر و کارگردان «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» (Transformers:The Last Knight) در آستانه‌ی اکران فیلم اعلام کردند که دیگر با این مجموعه همکاری نخواهند کرد. این فیلم چهارشنبه هفته‌ی جاری (۳۱ خرداد) اکران می‌شود.
مارک والبرگ با «تبدیل شوندگان» خداحافظی کرد

مایکل بی، کارگردان تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight)، اوایل ماه فوریه به تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم گفته بود که برای ساخت فیلم‌های فانتزی و اکشن به سبک تبدیل شوندگان پیر شده است. کمپانی سازنده‌ی فیلم چالش پیدا کردن کارگردان را داشت که بازیگر نقش اول فیلم، مارک والبرگ روز گذشته اعلام کرد که تبدیل‌شوندگان:‌آخرین شوالیه آخرین نقش‌آفرینی او در مجموعه‌ی فیلم‌های تبدیل شوندگان (Transformers) خواهد بود.

مارک والبرگ که تا‌کنون برای بازی در فیلم‌های مشت‌زن (The Fighter) و رفتگان (The Departed) دو بار نامزد جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد شده، در برنامه‌‌ای تلویزیونی از زندگی شخصی‌اش گفت و از پنج ماهی که تمام وقت در خدمت سازندگان تبدیل شوندگان ۵ بوده است. به عقیده‌ی او برای فروش بیشتر فیلم تظاهر به اینکه در کنار چند ربات ایستاده‌ای و همه چیز عادی به نظر برسد، مسئولیت سنگینی است.

والبرگ در این برنامه یا لحن شوخی گفت: «برای فیلم این فیلم حدود پنج ماه مدل موی احمقانه‌ای داشتم و این انصاف نیست.»

بعد از تصمیم مایکل بی و مارک والبرگ برای خداحافظی از این فیلم، تهیه‌کنندگان باید تیم جدیدی برای ساخت ششمین قسمت این فیلم پیدا کنند که در اولین تجربه‌ی حضورشان در مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان همان هماهنگی تیم قبلی را داشته‌ باشند و مطلوب مخاطبان سری فیلم‌های ربات‌های تبدیل شونده را برآورده کنند.

آنتونی هاپکیزنز ، جاش دوهامل و لارا هادوک همراه با مارک والبرگ بازیگران اصلی قسمت پنجم تبدیل شوندگان هستند.

تاریخ اکران تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه چهارشنبه هفته‌‌ی جاری، ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ (۳۱ خرداد) خواهد بود و سازندگان فیلم پیش از این تاریخ اکران تبدیل شوندگان ۶ و ۷ را هم با فاصله زمانی یک ساله اعلام کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج