اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۰۷۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

درایورهای جادویی انویدیا با امکانات جالب توجه!

برخی از پخش کننده های آنلاین از جمله یوتیوب، آمازون و نت فلیکس، چندی است که برخی از محتواهای خود را با دقت های ۴K/UHD پخش می کنند. گیرندهایی که این شبکه ها را پخش می نمایند، نیازمند برخی ملزومات نرم افزار و سخت افزاری هستند.

مجله سخت افزار: درایورهای جدید انویدیا موسوم به سری NVIDIA GeForce ۳۸۴ دارای رمز و رازهای فراوانی هستند! از اضافه شدن کدهای پشتیبانی DX۱۲ برای کارت گرافیک های مبتنی Fermi در مدل های سری ۴۰۰ و ۵۰۰ گرفته تا پشتیبانی از پخش کننده های آنلاین ۴K/UHD مانند Netflix UWP.
درایورهای جادویی انویدیا با امکانات جالب توجه!
برخی از پخش کننده های آنلاین از جمله یوتیوب، آمازون و نت فلیکس، چندی است که برخی از محتواهای خود را با دقت های 4K/UHD پخش می کنند. گیرندهایی که این شبکه ها را پخش می نمایند، نیازمند برخی ملزومات نرم افزار و سخت افزاری هستند.

هم اینک با خبر شده ایم که درایورهای NVIDIA GeForce 384 این امکان را به کارت گرافیک و انواع پردازنده های گرافیکی این شرکت می دهند که بدون نیاز به پردازنده های نسل جدید مانند Intel Kaby Lake یا AMD Summit Ridge و AMD Bristol Ridge قادر به پخش این محتوا باشند. پردازنده های نسل جدید دارای یک سری از قابلیت های DRM سخت افزاری هستند که برای پخش محتوای 4K از شبکه های آنلاین لازم است. اما انویدیا در درایورهای GeForce 384 این مورد را دور زده است! در ابتدا کاربرانی به صورت اتفاقی متوجه شدند که یک کارت گرافیک GTX1080 در یک سیستم با پردازنده های قدیمی، قادر به پخش این محتوا هستند.
درایورهای جادویی انویدیا با امکانات جالب توجه!
CPU های نسل جدید علاوه بر پشتیبانی کامل از سیستم عامل ویندوز 10، دارای پشتیبانی از کدک های HDCP 2.2 و دیگر قابلیت های دریافت و کد گشایی این رزرولوشن، این امکان را به کاربران می دهد که در کنار یک کارت گرافیک حتی ساده، محتوای 4K را از این شبکه ها دریافت نمایند. اما این ویژگی در پردازنده های قدیمی تزریق نشده است و با این کار انویدیا مشکل مورد نظر را دور زده و از بین برده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج