adexo3
۵۶۳۳۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدیر دیجیتال مایکروسافت استعفا داد

در اوایل این هفته، مایکروسافت قصد خود مبنی بر سازماندهی تیم های فروش و بازاریابی اش را در حالی که باقی مانده افراد نیز در خطر اخراج هستند، تایید کرد.

وب سایت برسام: در اوایل این هفته، مایکروسافت قصد خود مبنی بر سازماندهی تیم های فروش و بازاریابی اش را در حالی که باقی مانده افراد نیز در خطر اخراج هستند، تایید کرد.

مدیر دیجیتال مایکروسافت استعفا داد

در حال حاضر، در میان عدم اطمینان برای بخش قابل توجهی از کارمندان مایکروسافت، یکی از مدیران سطح C تصمیم خود را برای جدایی گرفته است. Jim DuBois به عنوان مدیر ارشد اطلاعات شرکت از اواسط ۲۰۱۳ با سمت ابتدایی سرپرست و پس از خروج مدیر ارشد وقت، تونی اسکات، جایگزین ایشان شد. DuBois قبل از ارتقاء خود، در پستهای مختلف، به ویژه به عنوان معاون تیم محصولات و خدمات IT مایکروسافت خدمت کرده بود.

جانشین DuBois فردی به نام Kurt DelBene خواهد بود که نقش مدیر ارشد دیجیتال در شرکت را خواهد داشت. این ارتقاء کمی بیش از دو سال پس از بازگشت به مایکروسافت به عنوان معاون اجرایی استراتژی و برنامه ریزی شرکت اتفاق می افتد. نام او ممکن است برای بعضی افراد آشنا باشد، زیرا او ۲۱ سال تا سال ۲۰۱۳ به عنوان رییس بخش مایکروسافت نیز فعال بود. دو ماه پس از آنکه او با توجه و خواست اوباما و پیشقدم شدن خود مایکروسافت برای کمک به دولت ایالات متحده، در رابطه با مواجهه با بحرانهای سایت HealthCare.gov انتخاب شد، ارتباط وی با مایکروسافت قطع شده بود.

DelBene در حالی که مسئولیت های فعلی خود را برای استراتژی شرکت حفظ می کند، به عنوان بخشی از پست جدید خود، نظارت بر تحولات دیجیتال مایکروسافت را نیز در اختیار خواهد داشت که به تبع آن نیاز به تعاملات نزدیک با تیم های فناوری اطلاعات و شرکت های کلیدی مهندسی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج