adexo3
۵۶۵۰۵
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

بهزاد فراهانی: عصر سانسور تمام شده است

بهزاد فراهانی در همایش تقدیر از عارف حمایت از روحانی که عصر دیروز دوشنبه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد گفت: ما طلبکار آقای دکتر روحانی نیستیم بلکه ما درس آموختگان فرزانه گرانقدری چون دکتر سید محمد خاتمی هستیم.

خبرگزاری مهر: بهزاد فراهانی در همایش تقدیر از عارف حمایت از روحانی که عصر دیروز دوشنبه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد گفت: ما طلبکار آقای دکتر روحانی نیستیم بلکه ما درس آموختگان فرزانه گرانقدری چون دکتر سید محمد خاتمی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ لایه اجتماعی به اندازه هنرمندان آسیب ندیده است گفت: من به عنوان یکی از اعضای شوراهای مردمی تمایل دارم دغدغه های جامعه هنرمندان را که با مردم نیز درگیر هستند در اینجا بیان کنم.

فراهانی با اظهار اینکه عصر سانسور تمام شده است گفت: باید این پدیده ضد قانون اساسی یعنی سانسور را از میان برداشت موضوعی که حتی نسبت به فردوسی و سعدی که بزرگان ادبیات ما هستند سانسور را اعمال می شود.

وی با بیان اینکه من هر ۵ سال یکبار می توانم تئاتر برگزار کنم گفت: من از آقای روحانی و خاتمی می خواهم اگر مدیری بر ما می گمارند مدیری از جنس خودمان و از جنس خانواده و قبیله خودمان باشد.

فراهانی با اظهار اینکه هنرمندان امنیت شغلی ندارند افزود: با وجود اینکه ما همه خط قرمزها را رعایت می کنیم نباید اینقدر تنگناها در کارهای هنری وجود داشته باشد.

این هنرمندان تئاتر و سینما با بیان اینکه هنر حاکم فرموده دیگر هنر نیست بیان کرد: شغل ما هنوز در مجلس و وزارت کار به عنوان شغل رسمی به رسمیت شناخته نشده است.

فراهانی ادامه داد: ضرورت دارد که شغل هنرمندان به عنوان شغل رسمی به رسمیت شناخته شود و به هنرمندان بعد از سن ۶۰ سال مستمری داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      هروقت گشت ارشاد برچیده شد منتظر باشین تا سانسورها هم برداشته بشه

    • بدون نام

      سانسور ورداشته بشه که گلشیفته تمام و کمال هویدا بشه.
      لطفا بزارید اساتیدی مثل استاد انتظامی و پرستویی برای هنر این مملکت تصمیم بگیرند.

    • مینا

      ایشون حتما انتظار دارن فیلم های دخترش رو پرده سینماهای ایران هم ببینه!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پدری که نتونسته دختر خودش رو جمع کنه می خواد سینماو تئاتر رو سرو سامان بده . بگو دخترت بیاد تا قبیله تون تکمیل بشه اونم بشه رییس قبیله ......

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      مرگ بر وطن فروش

    • 1366

      خجالت بکشید دخترش یه غلطی کرده به خودش چه ربطی داره. این بنده خدا سنی ازش گذشته یه کم احترام سرتون بشه بد نیس. بعدشم مگه حرفش غلطه؟ سانسور به هرشکل و به هر دلیلی قابل توجیه نیس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج