۵۶۶۳۷۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اطلاعیه‌ بانک مرکزی:

تعیین تکلیف ۹۶ درصد سپرده گذاران فرشتگان

با هدف تعیین تکلیف سپرده‌گذاران در تعاونی منحله فرشتگان از امروز امکان دریافت سپرده‌های تا سقف یک میلیارد ریال به صورت علی‌الحساب از طریق موسسه اعتباری کاسپین فراهم شده است.

خبرگزاری ایلنا: بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روند تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان به سرعت توسط بانک مرکزی از طریق موسسه اعتباری کاسپین در حال انجام است و به این ترتیب ۹۶ درصد تعداد سپرده‌گذاران تعیین تکلیف می‌شوند.

لازم به ذکر است دغدغه بانک مرکزی و همه نهادهای مرتبط، حل مشکل سپرده‌گذاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن است و این بانک با علم به مسائل و مشکلات سپرده‌گذاران و خانواده‌های ایشان با همکاری سایر نهاد‌ها از جمله قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و... تمام تلاش خود را برای حل مشکل سپرده‌گذاران و صیانت از حقوق آنان به کار گرفته و می‌گیرد.

در این راستا برای ۸۰ شعبه موسسه اعتباری کاسپین مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی صادر و تنها، شعب مذکور هم‌اکنون آماده ارایه خدمات به سپرده‌گذاران هستند. اسامی شعب مجاز این موسسه در پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی و موسسه اعتباری کاسپین برای اطلاع همگان درج شده است.

همچنین به منظور دریافت شکایات و پاسخگویی به سوالات سپرده‌گذاران، واحد رسیدگی به شکایات در موسسه اعتباری کاسپین ایجاد و در ارتباط با عملکرد موسسه، پاسخگو خواهد بود. ضمن آنکه امکان مراجعه مستقیم به شعب مجاز یا اقدام از طریق تارنمای اعلام شده برای پاسخگویی به سوالات فراهم است.

در صورت عدم پاسخگویی مناسب از سوی موسسه مذکور هم‌وطنان می‌توانند مراتب را به اداره رسیدگی به شکایات بانک مرکزی منعکس کنند.

در پایان قابل ذکر است همزمان با تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان، پرداخت سپرده سپرده‌گذاران شش تعاونی دیگر که دارایی آن‌ها به موسسه اعتباری کاسپین منتقل گردیده، آغاز شده است.

تعیین تکلیف باقیمانده سپرده‌گذاران تعاونی بدر توس پس از اعلام‌نظر مرجع قضایی (شعبه ۹۰۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) صورت خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی از بهبهان

      ببینیدبامردم چه کرده اید ومیکنیدچطور مردم راگرفتار کرده اید آخه درکجا ی این عالم سراغ دارید که بانکها پول مردم رابردارند وپس ندهند مگر ثروت ایران کجاست که اکنون دست تو جیب مردم کرده اید طاقت هم حدی دارد

    • بدون نام

      از 50 میلیون سپرده شخص ، 20 میلیونو میدن میگن بقیه هم علی الحساب میدیم.بیچاره سپرده گذارم خوشحال که خوبه 20 تا بهتر از هیچیه. آه از ملت و دولت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج