اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۹۰۰
۶ نظر
۵۰۲۴
۶ نظر
۵۰۲۴
پ

تبلیغ قاچاقچیان در شبکه جم تی‌‌ وی

علیرضا داوودنژاد کارگردان قدیمی سینمای ایران به تازگی با نگارش یادداشتی درباره پدیده قاچاق، قاچاق را در هر نوعش امری مذموم دانسته، از قاچاق مواد مخدر گرفته تا قاچاق فیلم.

روزنامه اعتماد: علیرضا داوودنژاد کارگردان قدیمی سینمای ایران به تازگی با نگارش یادداشتی درباره پدیده قاچاق، قاچاق را در هر نوعش امری مذموم دانسته، از قاچاق مواد مخدر گرفته تا قاچاق فیلم.

متن کامل یادداشت داوودنژاد را در ادامه می خوانید:

تبلیغ قاچاقچیان در شبکه جم تی‌‌ وی

سنگها بسته و سگها آزاد

نکته این است که انرژی جوان ما که باید صرف ابداع و خلاقیت و ساختن شود، دارد با اعتیاد می‌سوزد. موضوع قاچاق در ایران عجیب و غریب است. از مواد مخدر تا فیلم قاچاق می‌شود. همین الان دارند فیلم‌های ما را می‌دزدند و قاچاق می‌کنند.

شبکه تلویزیونی جم تی‌‌وی دارد هر شب فیلم‌ها و سریال‌های خارجی را به زبان فارسی پخش می‌کند و تلفن قاچاقچیان در این شبکه زیرنویس می‌شود، قاچاقچیانی که همه جور کالا را قاچاق می‌کنند.

انگار قاچاق به یک شغل مشروع تبدیل شده است، از کالا گرفته تا فیلم و مواد مخدر، گویا قاچاق یک روش زندگی و کسب و کار است. به نظر نمی‌رسد که قصدی هم برای برخورد جدی با این موضوع وجود داشته باشد. دارند دارایی‌های ما را می‌برند و فیلم‌های ما را می‌دزدند و نمایش می‌دهند و کاری از ما برنمی‌آید.

فیلم می‌سازیم درباره گسترش قاچاق و مصرف مواد مخدر در بین جوانان و ما را سرکوب می‌کنند و فیلمی که می‌توانست در منطقه به نمایش عمومی درآید، پرونده‌اش بسته می‌شود.

قاچاق در کشور ما به سادگی انجام می‌شود و قاچاقچیان برای خودشان شبکه تلویزیونی دارند؛ حتما دارند کار فرهنگی می‌کنند! و حتما توانسته‌اند، تولیدکنندگان داخلی را عاجز کنند. گویا قرار است، سنگ‌ها بسته بمانند و سگ‌ها آزاد بگردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      ایشون راست میگن، اما این نکته مهمه که به غیر ازاقتصاد به فرهنگ ماهم داره صدمه زیادی وارد میشه، چطوریه که دولت می تونه به راحتی با پارازیت ها جلوی پخش برنامه های شبکه بی بی سی و ووآ و من و تو و پارس تی وی رو بگیره اما کاری به جم نداره و به راحتی میشه اونو تماشا کرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ووآ نه VOA

      • بدون نام

        حالا هم که فقط یه کانال داریم که تماشا کنیم شما معترض شو !

    • گودزیلا

      حرف مفت کافیه همینا موقعی که کرم حلزون تبلیغ میشد میگفتن الکلی گول کلاه بردارارو نخورید اونوقت خودشون الان محصولات ماهواره رو تبلیغ میکنن..ببینم واسه اونا نداشت واسه شما داشت مثل این که

    • امير

      شبكه جم كي فيلم توليد ايران نشون داده؟ مگه علیرضا داوودنژاد خودش اين تبليغات قاچاق رو از ماهواره تماشا ميكنه ؟

    • ناشناس

      بشینیم سریال های آبکی ایرانی و اوشین ببینیم خوبه.مرتیکه خانوادگی برا تفریح فیلم می سازه بعد انتظار داره تو سرش هم نزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج