adexo3
۵۷۲۵۶۶
۸ نظر
۵۰۱۵
۸ نظر
۵۰۱۵
پ

حال این روزهای «پدر جمعه ایرانی» چطور است؟

رضا عبدی، هنرمند پیشکسوت رادیو و برنامه‌ به‌یادماندنی «جمعه ایرانی» که با نقش «آمیزعبدالطمع» برای بسیاری از علاقه‌مندان به رادیو شناخته‌شده است، به‌دلیل کهولت سن و کسالت، در بیمارستان بستری بود و به‌تازگی به خانه منتقل شده است.

خبرگزاری ایسنا: رضا عبدی، هنرمند پیشکسوت رادیو و برنامه‌ به‌یادماندنی «جمعه ایرانی» که با نقش «آمیزعبدالطمع» برای بسیاری از علاقه‌مندان به رادیو شناخته‌شده است، به‌دلیل کهولت سن و کسالت، در بیمارستان بستری بود و به‌تازگی به خانه منتقل شده است.

همسر رضا عبدی هنرمند پیشکسوت رادیو، درباره وضعیت جسمی رضا عبدی توضیح داد: «او به‌دلیل این‌که حال عمومی‌شان خوب نبود، به مدت یک هفته در بیمارستان بستری بود و به‌تازگی در خانه استراحت می‌کند. با این وجود، حال عمومی‌شان خوب نیست.»

او ادامه داد: «رضا عبدی آرزوهایی برای برنامه‌ «جمعه ایرانی» داشت، از جمله این‌که به رادیو برگردد. مردم این برنامه را دوست داشتند. دعا کنیم شاید روزی به رادیو برگردد.»

عبدی پیش‌تر درباره‌ی این‌که این روزها مشغول چه کاری است؟ گفته بود: «دیگر پیر شده‌ام و این روزها دوران سالمندی را می‌گذرانم و در خانه هستم. فعالیتی در رادیو ندارم، اما با آقای توکل، سردبیر «جمعه ایرانی»، در برنامه «شاد شو» همکاری دارم، چون کسالت دارم تا آنجا که بتوانم با او همکاری می‌کنم.»

حال این روزهای «پدر جمعه ایرانی» چطور است؟

بازیگر شخصیت به‌یادماندنی «آمیز عبدالمطمع» در برنامه «جمعه ایرانی» همچنین برای این برنامه ابراز دلتنگی کرده و اظهار کرده بود: «مخاطبان، «جمعه ایرانی» را دوست داشتند، چراکه سال‌ها از رادیو پخش می‌شد، شاید در رادیو تغییراتی ایجاد کنند که این برنامه دوباره فعالیت خود را ادامه دهد.»

این هنرمند پیشکسوت از جمله‌ی اهالی رادیو است که بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در عرصه تئاتر، تلویزیون و رادیو را دارد. شنوندگان رادیو بویژه طرفداران برنامه «جمعه ایرانی» صدای او را در قالب کاراکتر «آمیز عبدالطمع» سابق در «صبح جمعه با شما» و «عبدل بیزینس» در «جمعه ایرانی» امروز می‌شناسند.

عوامل جمعه ایرانی پیش از این در دوران فعالیت‌شان در رادیو ایران، مستندی درباره رضا عبدی تولید کردند. در این مستند رضا عبدی به‌عنوان پدر «جمعه ایرانی» معرفی شد.

رضا عبدی در این مستند گفت که در یکی از محله‌های قدیمی تهران به نام چهارراه سرچشمه به دنیا آمده است. بخش‌هایی از این مستند به دوران کودکی رضا عبدی، دوران تحصیل در مقطع ابتدایی و آن زمانی که انشای خود را پای تخته با کاغذ سفید می‌خواند، اختصاص داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه میشه اگر مسئولین به عیادتش بروند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون توش نون آب نیست منظور همان پست و مقام است چرا بروند به عیادتش !

    • نوری

      خدا حفظشان کند که سالها لبخند به لب مردم وشادی به دلهای غمزده می اوردند,, جمعه ایرانی را نسل جدید با این وسایل ارتباطی فضای مجازی نمی شناسند اما ما دلمان تنگ شده برای اقایان اذری,, عبدی جاوید نیا,, عرفانی و همسر,, امامیه,, و,,,,, نوذری,, مهرپرور,, امیر فضلی,, و خانم ( متاسفم که اسمشان یادم رفته) و خیلی های دیگر

    • بدون نام

      انشاالله خداوند سلامتی کامل بهشون بده

    • بدون نام

      دلیل حذف برنامه صبح جمعه چه بود.
      صداسیما این یک ساعت شادی و هم از مردم گرفت

    • بدون نام

      خداوند به ایشان سلامتی و طول عمر عطا فرماید هنرمند کاربلد وبسیار متشخص

    • مهدئ

      اگه یه برنامه شادتورادیو بود صبح جمعه بود تلوزیون هم که ماتم سرا

    • علیرضا

      یاددددش بخیررر، خدایا چی میشه یکبار دیگه اون جمعه های قدیم و اون صبح جمعه با شما و. اون هنرمندای خوبمون...... خدایا اخه چی میشه؟؟ بخدا خیللللللللللی خیللللللللللی دلم تنگ شده واسه اونموقع..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج