adexo3
۵۷۴۳۱۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

تصویر وضعیت سپرده‌ گذاران کاسپین جعلی است

موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان «خلاصه وضعیت سپرده ها» جعلی است.

خبرگزاری ایرنا: موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان «خلاصه وضعیت سپرده ها» جعلی است.

در این اطلاعیه آمده است:
تصویر مورد نظر به هیچ وجه به مجموعه کاسپین تعلق ندارد و تنها یک فایل ایجاد شده جعلی است و این برگه جعلی در هیچ یک از شعب موسسه نه وجود دارد و نه مورد استفاده قرار می گیرد.
این اطلاعیه می افزاید: «در شرایط خاص فعلی و به دلایل مشخص، عده ای سوء استفاده گر با هدف بر هم زدن نظم و اخلال در روند بررسی و تعیین تکلیف حساب های سپرده گذاران اقدام به انتشار اخبار دروغ و اسناد جعلی می کنند که هوشیاری و دقت سپرده گذاران را می طلبد.
موسسه کاسپین از مردم خواسته است برای جلوگیری از فریب و دروغ های منتشر شده مستندات لازم را فقط از شعب مجاز این موسسه استعلام و دریافت کنند.
همچنین هرگونه اطلاع رسانی در زمینه وضعیت موجود، روند تغییرات و هر رویدادی مستقیما از سوی روابط عمومی موسسه به صورت لحظه ای اطلاع رسانی خواهد شد.
از این رو سپرده گذاران می توانند هر گونه ابهام، پرسش و یا مشکل را از طریق تلفن پاسخگویی ۴۲۷۵۹ - ۰۲۱ داخلی ۴۰۵ و یا رایانامه (ایمیل) info@caspianci.ir مطرح و پاسخ های خود را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند.
موسسه اعتباری کاسپین ۲۷ اسفند ۹۴ به شرط انحلال و ادغام هشت تعاونی فرشتگان، الزهراء، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، پیوند مشهد، بدر توس و امید جلین از شورای پول و اعتبار مجوز گرفت.

فرآیند رسیدگی به حساب سپرده گذاران این تعاونی ها از ۲۸ اردیبهشت ماه امسال در کاسپین آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      من دو ماه بعد از مجوز پولمو سپرده کردم .. این درحالی بود که تابلو کاسپین داشت و من روحم از موسسه فرشتگان خبر نداشت . از طرفی اسم کاسپین در سایت بانک مرکزی درج شده بود .. حالا ۱۰ درصد از اصلو نمیده و کل سودا رو صفر کرده یعنی من بصورت قرض ال پس نده پولمو دو دستی دادم بهشون .. به به این مجوز ..به به چه بررسی جامعی کرده و مجوز داده بهشون .. اگه مجوز نداده بود منم پولمو نمی بردم بدم بهشون
      عدالت موج میزنه در این مملکت

    • بدون نام

      چرااقای محترم پول مردم روپس نمیدید اگه راست میگید

    • بدون نام

      مردم تو چه تنگنایی گذاشتن ؟؟!!! از خدا بی خبرا

    • صفا

      برنامه اعلامی پرداخت با سقف های ۱۰ و۲۰و۵۰و۱۰۰و...دروع است به همه شعبه های اعلامی مراجعه کردیم و حاضر بودیم ۵۰ درصد اصل سرمایه خودمان را بگیریم میگن پول ندارند منتظر اختصاص پول از بانک مرکزی هستند واقعا پول مردم را خورده اند و دروغ میگن

    • بدون نام

      این چه بازی است که بامردم میکنید چه لذتی ازاین کارتان میبرید ازاینکه مردم رابه دردسرانداخته اید خوشحالید اگربه گفته نمایندگان مجلس موسسه آرمان مشکل مالی ندارد چرانمی گذارید پول مردم را بدهد چراتکلیفش راروشن نمی کنید بیایید مردم راازاین سرگردانی نجات دهید به خدا عاقبت خوبی ندارد

    • محمدرضایی

      باسلام وشب بخیرمن که تاحالاهرچه درددل کردم کسی گوش نکردمن بدبخت شده موسسه ثامن الائمه هستم که هیچکدام ازمسولین جوابگونیستندآقااصلامیگن مشکلی نداره موسسه ثامن دارندکارمیکنندشعب بازهستندومشکلی نیست ولی الان که حدود50روزهست که من باداشتن مبلغ 70000000تومان پس اندازدریکی ازشعب ثامن ودارابودن یک بیمارناتوان جسمی که ستون فقرات عمل کرده ویک لکه نشین شده ودادن مبلغ یک میلیون وهفتصدتومان حقوق پرستاروهزینه درمان خودبیماروهزینه زندگی دوخانواده درمدت 50روزگذشته کل مبلغی که دریافت کرده ام 8 دفعه وهرباردویست هزارتومان بوده که جمعامبلغ یک میلیون ششصدهزارتومان شده وواقعادیگرنمیدانم چه کنم یک نفرهم جوابگونیست یک مردازمسولین بانک مرکزی یاموسسه ثامن مراراهنمایی کندکه چه بایدبکنم محض رضای خداوخشنودی آقاثامن الائمه که میلادشان نزدیک است وبه حق خانم حضرت معصومه وشادی دلشان دراین دهه کرامت مراکمک کنیدکه چه کنم خداونددردودنیااجربه شماعنایت کند

    • بدون نام

      پول مردم را میخورن و پرو گری هم میکنن اینها ديگه چه دزد پررويي هستن.

    • بدون نام

      من ده میلیون تومان وام سررسیدی گرفتم از امید جلین حالا یک هفته ای اززمانش گذشته جریمه ام کرده اند ومی گویند اگه سر یک ماه بشه چک هامو برگشت می زنن آخه چطور موقع سود دادن غیر مجازند موقع سود وجریمه گرفنتن مجاز ،تکلیف ملت رو معلوم کنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج