adexo3
۵۷۵۱۷۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

استقبال خاص از مهمانان مراسم تحلیف روحانی

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: از میهمانان مراسم تحلیف ریاست جمهوری با صنایع‌دستی فاخر و اصیل ایرانی در پاویون جمهوری در فرودگاه مهرآباد استقبال می‌کنیم که فرصت مناسب دیگری برای معرفی هنر ایرانی است.

خبرگزاری تسنیم: بهمن نامور‌مطلق درباره راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی نفیس ایرانی در پاویون استقبال از مقامات در فرودگاه مهرآباد گفت: این طرح از یک ماه پیش به‌صورت جدی از سوی این معاونت صنایع‌دستی پیگیری شد. ایجاد نمایشگاه در پاویون فرودگاه جمهوری در مهرآباد به‌دلیل ورود و خروج مقامات کشورهای مختلف می‌تواند در معرفی و شناساندن صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشورمان بسیار مؤثر باشد؛ به‌همین‌دلیل سعی شد تا از محصولات فاخر و نفیس صنایع‌دستی در این ویترین‌ها استفاده شود.

وی تأکید کرد: انتخاب آثار از ابتدای مطرح شدن طرح به‌دست کارشناسان خبره معاونت صنایع‌دستی انجام شد تا آثاری که معرف عمق هنر ایرانی است در این نمایشگاه به‌نمایش درآیند و پاویون جمهوری در فرودگاه مهرآباد برای مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری با صنایع‌دستی نفیس ایرانی چیدمان و تجهیز شود و با ورود میهمانان مراسم تحلیف از کشورهای دیگر افتتاح می‌شود.

نامورمطلق اضافه کرد: عصرروز گذشته نیز زهرا احمدی‌پور - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، از مراحل چیدمان و تزیین آثار صنایع‌دستی نفیس هنرمندان در ویترین‌های مخصوص در پاویون فرودگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرایند پیشرفت کار و چیدمان آثار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در جریان برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال از میهمانان خارجی مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری هتل‌های محل اقامت این مهمانان نیز با نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی ایرانی تجهیز شدند.

نمایش بیش از ۱۰۰ اثر در ۴۰ ویترین

همچنین علی حاجی‌شیزری - مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، نیز با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در خصوص ایجاد محلی برای نمایش صنایع‌دستی در پاویون فرودگاه مهرآباد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت‌گرفته، از ماه‌های گذشته ویترین‌های ویژه برای این محل طراحی و ساخته شد و در ادامه ۱۰۰ اثر نفیس صنایع‌دستی با نظر کارشناسان این حوزه، پس از بررسی و انتخاب برای نمایش در این ویترین‌ها، جمع‌آوری و با طراحی و دکور ویژه جانمایی شد.

وی افزود: درمجموع، ۴۰ ویترین با ۱۰۰ اثر نفیس صنایع‌دستی تا امروز در محل پاویون استقبال از مقامات فرودگاه چیدمان شده که البته همچنان درحال افزودن به این تعداد هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالاا چه خبره اینهمه سرو صدا و هزینه یاد اوری کنم طبق گفته خودتون نوزده میلیون زیر خط فقر داریم که از این تعداد قریب ده میلیون در فقر مطلق عستند؟؟؟؟؟؟£

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج