adexo3
۵۷۹۶۱
۲ نظر
۵۰۲۷
۲ نظر
۵۰۲۷
پ

سبد کالای کارمندان دولت رايگان نيست

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه توزیع سبد کالایی ویژه ماه رمضان برای ۲.۲ میلیون کارمندان دولت و فرهنگیان، گفت: این سبد کالایی با قیمت مناسب توزیع می شود و رایگان نیست.

خبرگزاری مهر: معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه توزیع سبد کالایی ویژه ماه رمضان برای ۲.۲ میلیون کارمندان دولت و فرهنگیان، گفت: این سبد کالایی با قیمت مناسب توزیع می شود و رایگان نیست.

حسن رادمرد اظهار داشت: این سبد کالایی شامل برنج، شکر، روغن، گوشت مرغ است و با نرخ ارز مرجع تهیه شده و قیمت ان ها مناسیب است.

وی افزود: همه نهادها و دستگاه های مشمول باید وجه ان را پرداخت کنند و این سبد کالایی را از طریق تعاونی های کارمندان و فرهنگیان تحویل بگیرند.

رادمرد گفت: قیمت این کالاها همان قیمت تمام شده و حدود ۴۰ درصد پایین تر از قیمت بازار است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: تعاونی‌های اسکاد و فرهنگیان این سبد کالایی را به قیمت تمام شده وارداتی با ارز مرجع توزیع می کنند و با توجه به ذخیره‌سازی کالا، مشکلی نداریم و اگر تاخیر و خلایی در عرضه سبد کالایی باشد متوجه خود اتحادیه‌ها است.

این طرح شامل ۲۰ هزار تن برنج، ۱۰ هزار تن شکر، ۹ هزار تن روغن و ۱۰ هزار تن گوشت مرغ است. هر سبد کارمندی هم شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۵ کیلوگرم شکر، ۵ بطری ۹۰۰ گرمی روغن و ۵ کیلوگرم گوشت منجمد داخلی است. نوع برنج هندی ۱۱۲۱ ،کیلویی ۳۶۵۰ تومان، شکر کیلویی ۱۳۰۰ تومان، هر بطری ۹۰۰ گرمی روغن با قیمت‌های قبل از افزایش آن ۳۴۷۰ تومان و هرکیلو گرم مرغ منجد ۴۶۰۰ تومان تحویل داده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      بیچاره از این کارمندهای دولت .

    • خردادي

      اگه قرار ه كارمندا پول سبد ارزاق رو بدن خوب ميرن از بيرون همه اين كالاهارو تهيه ميكنن ديگه . تازه اونجوري چيزهايي رو ميخرن كه باب ميلشونه نه جنساي تحميلي . شايد يه خانواده برنج هندي يا گوشت منجمد مصرف نكنه اونوقت تكليف چيه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج