adexo3
۵۸۲۶۱
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

درخواست پخش ربنای‌ شجریان از صداوسیما

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از صدا وسیما درخواست کرد تا در ماه مبارک رمضان امسال ربنای شجریان از رسانه ملی پخش شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از صدا وسیما درخواست کرد تا در ماه مبارک رمضان امسال ربنای شجریان از رسانه ملی پخش شود.

کمال‌الدین پیرموذن با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم و شرکت گسترده ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری اعتماد مردم بیشتر شده و سطح خوشحالی و نشاط در بین آنها بالا رفته است، امیدواریم که در ماه مبارک امسال شاهد پخش دعای دلنشین و روح‌نواز ربنا با صدای استاد شجریان باشیم.

وی از استاد شجریان درخواست کرد که اجازه دهد تا صدایش از صدا و سیما پخش شود و همچنین صدا و سیما نیز نوای ربنای ایشان را پخش نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الی

      کاش استاد اجازه بدن پخش بشه امسال

      پاسخ ها

      • محمد

        4 سال پیش استاد شجریان فرمودند که غیر از ربنا صدا و سیما حق پخش هیچکدام از آثار دیگرشان را ندارد چون ربنا برای مردم است و صدا و سیما هم در اجرای درخواست استاد حتی ربنای ایشان را نیز پخش نکرد تا شاید کارهای استاد شجریان کم کم از یادها برود . غافل از اینکه عمری است مردم با صدای ربنای استاد بر سر سفره افطار می نشینند . در این چند سال که ربنا بنا به سلیقه پخش نشد ، خودم شاهد بودم که مردم خودشان این نوای ملکوتی را برای خودشان موقع افطار پخش می کردن تا افطار بیشتر حالت روحبخش پیدا کنه .

    • آرمان

      ایشاءالله استاد اجازه بده و صداوسیما هم لطفا" پخش کنند.

    • علی

      افطار فقط با صدای تو حال می ده استاد

    • اشنا

      این اقا احساس خودشون رو به تمام ملت ایران نسبت دادن،کسی اگه میپرسید که چرا استاد اجازه پخش ربنا رو از صداوسیما نمی ده خوب بود!

    • حقگو

      اگر روزه ای که میگیریم بخاطر ربنای کسیست که اعتقادی به انقلاب نداشته و ندارد همین بهتر که نگیرید.

    • مرتضی جعفری پور

      اقای شجریان ربنا رت تقدیم به مردم کرده بود و اجازه پخش مابقی اثارش را نداده بود ولی صدا و سیما کلا صدای شجریان را ممنوع کرد .این را میتوانید در برنامه پژواک که زندگینامه شجریان از زبان خودش هست ببینید.

    • هادی

      با سلام اگر اقای پیر موذن اصول گرا بود یعنی اصول برای ایشان مهم بود نه ظاهر و نه صدا چنین درخواستی نمی کرد.حتی بیان نام اقای شجریان که تمام تلاشش علیه اصول انقلاب اسلامی است و با اصل اسلام و انقلاب مساله دارد توسط نیروهای دل بسته به انقلاب صحیح نیست و بنظر می رسد اقای پیر موذن هنوز اصول انقلاب را خوب درک نکرده است و نمی داند خط خودی و غیر خودی کجاست؟

      پاسخ ها

      • بابک

        دوست عزیز اگر بفرض اینگونه که شما می فرمایید باشد یعنی استاد شجریان با اصل اسلام و انقلاب مساله دارد، حال سئوال من اینجاست پس چرا مقام و محبوبیت ایشان هر روز در بین مردم بیشتر میشه؟ جواب این سئوال یکی از دو مورد زیر است:
        1- عدم اطلاع و آگاهی شما از اصل اسلام و انقلاب.
        2- خود مردم هم بقول شما با اصل اسلام و انقلاب مشکل دارند!!!!؟؟؟
        با توجه به اینکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری" مردم ایران خواهان اسلام و انقلاب هستند " پس می توان حس زدن جواب این سئوال گزینه 1 باشد

    • امیر

      پخش نشد هم نشد ........ مهم نیست

    • یونس

      ربنای استاد شجریان به ماه مبارک رمضان حس و حال میده.امیدوارم که پخش بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج