adexo3
۵۸۵۸۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نمایشی تقدیم به روح «آتنا اصلانی»

کارگردان نمایش «آنک زمستان می‌گرید» گفت: این نمایش به تازگی اجرایش را در تماشاخانه گندم آغاز کرده و تا ۲۲ شهریور به صحنه می‌رود.

خبرگزاری فارس:کارگردان نمایش «آنک زمستان می‌گرید» گفت: این نمایش به تازگی اجرایش را در تماشاخانه گندم آغاز کرده و تا ۲۲ شهریور به صحنه می‌رود.

نمایش «آنک زمستان می‌گرید» به کارگردانی فاضل قنادی با تمی اجتماعی چند روزی است که در تماشاخانه گندم اجرای عمومش را آغاز کرده است.

فاضل قنادی کارگردان این نمایش به فارس گفت: تم این نمایش اجتماعی است و برخی معضلات را به تصویر می‌کشد.

وی شیوه اجرای این نمایش را متفاوت از سایر کارهای اجتماعی به شمار آورد و گفت: نمایشنامه قصه تلخ دختری است که در زندگی‌اش دچار مشکلاتی شده و دست به قتل می‌زند.

قنادی با اشاره به اینکه نمایشش را تقدیم به آتنا اصلانی کرده گفت: البته قصه از پیش از این اتفاق نوشته شده اما تقریبا کار ما را متأثر از خود کرد زمانی که جریان آتنا را شنیدم قلبم به درد آمد و گریه کردم و این قصه را تقدیم به روح آتنا و تمام دخترانی کردم که جز شادی نخواستند و جز اندوه نبردند. این دردآورترین وضعیتی است که با آن ممکن است در جامعه سروکار داشته باشیم.

این کارگردان تئاتر گفت: نمایش ما از 22 مرداد آغاز شده و تا 22 شهریور نیز در تماشاخانه گندم ادامه دارد تاکنون بازیگرانی چون مرجانه گلچین، حامد میرباقری، داود میرباقری و ... به تماشای آن آمدند.

وی در ادامه گفت: کار دارای 5 بازیگر است. جواد اینانلو در نقش نادر، الینا گلچین در نقش ستاره، آرزو کشاورز در نقش زن همسایه، ابوالفضل حضرتی در دو نقش شوهر و غوزی و ابراهیم ابراهیمی در نقش پدربزرگ هستند.

قنادی درباره مهمترین ارکان تئاتر و اهمیت توجه مردم به عنوان تماشاچی بدان گفت: بحث سر این است که تئاتر برای مردم است مردم باید تئاتر ببینند من به یک چیز باور دارم و آن هم اینکه یکی از ارکان اصلی نمایش ، مخاطب است این رکن را گاهی ما هنری‌ها فراموش می‌کنیم و خیلی بد است.

وی همچنین افزود: یکی از اساتید ما می‌گفتند که تئاتر غلط گیر جامعه است تعبیرش هم این است که مثل آیینه باید برای جامعه باشد که وقتی روبرویش ایستاده‌ایم عیب ها و کژی‌ها را نشان دهد و به ما گوشزد کند حال یا ما ایرادات را اصلاح می‌کنیم یا باز هم بدان بی توجه هستیم درحالیکه خطی به آیینه نمی‌افتد . هر نمایشی هم باید این حسن را داشته باشد که بدی‌ها را مطرح کند و غلط گیر باشد.

نمایش «آنک زمستان می‌گرید» ساعت 20، هر شب در تماشاخانه گندم ، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه مراغه، پلاک 2، طبقه 3 اجرا می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج