adexo3
۵۸۸۰۲۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

استقرار پدافند هوایی در ۳۷۰۰ مرکز صعب‌العبور

رئیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا تاکید کرد: بیش از ۱۴۰۰ هواپیمای مسافربری و خارجی از هوای ایران عبور می‌کنند چراکه امن‌ترین فضا در منطقه آشوب‌زده منطقه متعلق به ایران است.

خبرگزاری ایلنا: رئیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا تاکید کرد: بیش از ۱۴۰۰ هواپیمای مسافربری و خارجی از هوای ایران عبور می‌کنند چراکه امن‌ترین فضا در منطقه آشوب‌زده منطقه متعلق به ایران است.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با گرامی داشتن فرارسیدن هفته دولت گفت: در ابتدای سخنانم از خداوند می‌خواهیم که به برکت خون شهدای حرم و شهید حججی‌ها طومار گروه‌های تکفیری و تروریست‌ها را هر چه زودتر در هم بپیچد.

دفاع هوایی کشور باید بومی و چابک باشد

وی افزود: تجربیات هشت سال دفاع مقدس و تجریبات ما نشان داد که دفاع هوایی کشور باید بومی و چابک باشد چنانکه در عملیات والفجر هشت موجب سقوط ۸۰ فروند هواپیمای بعثی شد.

عمده راه تجاوز توسط هواپیماها و موشک‌های دوربرد است

رئیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه عمده راه تجاوز توسط هواپیماها و موشک‌های دوربرد است، اظهار داشت: پدافند هوایی در کنار پاسداری از مرزهای کشور، دفاع و مراقبت از موسسات هسته‌ای و مراکز حساس نظام مانند پتروشیمی‌ها می‌داند و در این راستا با در اختیار داشتن اختیارات فراقوه‌ای و همکاری با نیروهای سپاه مسئولیت حفاظت از این مراکز برعهده دارد و در ۳۷۰۰ مرکز صعب‌العبور مستقر شده است.

پدافند هوایی نقش موثری در حفاظت از دستاوردها و مرزهای کشور داشته است

اسماعیلی با اشاره به حضور نیروهای بیگانه در منطقه تصریح کرد: با عنایت با حضور نیروهای فرامنطقه‌ای و استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا و انجام پرواز توسط جنگنده‌های آنها، ممکن است این مسئله موجب تجاوز هوایی و ضربه زدن به دستاوردهای ایران شود بنابراین پدافند هوایی با همراهی سپاه با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری ۱۰ سال پیش تشکیل شده و با ایجاد محدودیت‌ها و رصدهای ۲۴ ساعته نقش موثری را در حفاظت از دستاوردها و مرزهای کشور داشته است.

عبور بیش از ۱۴۰۰ هواپیمای مسافربری و ۵۰ میلیون مسافر خارجی از هوای ایران

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «قرارگاه پدافند جز خطوط مقدم و اصلی است و شما هستید که تهدیدات دشمنان را خنثی می‌کنید»، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴۰۰ هواپیمای مسافربری و خارجی از هوای ایران عبور می‌کنند چراکه امن‌ترین فضا در منطقه آشوب‌زده منطقه متعلق به ایران است. با عبور ۵۰۰ هزار ترانزیت تجاری از فضای هوایی در سال گذشته از ایران فارغ از تهدیدات نابخردانه استکبار جهانی، سازمان هوانوردی امن‌ترین فضا را از آن کشور شهیدان دانست و با عبور ۵۰ میلیون مسافر خارجی امنیت اقتصادی و حقوق بشر ایران و اسلامی را با مشارکت ارتش، سپاه و سازمان هواییمایی رقم خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امروز۳وام وهنوزم حقوق ندادین تعریف نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج