adexo3
۵۹۱۵۷۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

مهمترین حاشیه قسمت آخر «بازی تاج و تخت»

با پخش قسمت هفتم از فصل هفتم بازی تاج و تخت مخاطبان میلیونی این سریال باید تا یک سال دیگر برای گره گشایی معماهای باقی مانده "بازی تاج و تخت" منتظر بمانند.

هنرآنلاین: با پخش قسمت هفتم از فصل هفتم بازی تاج و تخت مخاطبان میلیونی این سریال باید تا یک سال دیگر برای گره گشایی معماهای باقی مانده "بازی تاج و تخت" منتظر بمانند.

مهمترین حاشیه قسمت آخر «بازی تاج و تخت»
خطر لو رفتن داستان

در آخرین قسمت از هفتمین فصل "بازی تاج و تخت" برن و سم تارلی باهم ملاقات می‌کنند و در آن دیدار برن به سم می‌گوید جان اسنو پسر ریگار تارگریان و عمه‌اش لیانا استارک است و فامیلی او سَند است؛ یک فرزند نامشروع که اهالی دورن به آن سند می‌گویند نه اسنو. اما سم به برن می‌گوید که اشتباه می‌کند و زمانی که در سیتادل بوده است فهمیده که ریگار با لیانا ازدواج کرده و ازدواج ریگار با الیا مارتل باطل شده بود. برن با قدرت جادویی خود سر صحنه ازدواج آن دو حاضر می‌شود و واقعیت را می‌فهمد: اینکه جان اسنو همان آئگون تارگارین و فرزند واقعی ریگار است.

به گزارش ایندپندنت؛ در اپیزود آخر فصل هفتم "بازی تاج و تخت" برن استارک در نهایت می‌گوید که عمه‌اش لیانا چه چیز در گوش پدرش نجوا می‌کند: "نام او آئگون تارگارین است." کسانی که با کتاب جی.آر.آر مارتین آشنایی دارند می‌دانند نام آئگون محبوب‌ترین نام در میان سلسله تارگارین است. ایندپندنت نوشته است: آئگون تارگارین (موسوم به آئگون اول) سرسلسله و نخستین پادشاه دودمان تارگارین‌ها در سرزمین وستروس است. آئگون اول پادشاهی مقتدر و چیره و همین طور فرمانروای هفت اقلیم است.

جان اسنو نام نخستین پادشاه تارگارین‌ها، سرسلسله این دودمان و فرمانروای سرزمین‌های هفت‌گانه داستان را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج