adexo3
۶۱۵۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تاثیر تحریم نفتی ایران بر بازارهای جهانی

ایران بر پایه ارزیابی های گوناگون از لحاظ ذخایر نفتی در ردیف دوم تا چهارم جهان است از لحاظ ذخایر گازی هم در ردیف اول تا دوم دنیا، اگر نفت و گاز را با هم در نظر بگیریم ایران بزرگترین کشور دارنده ذخایر انرژی فسیلی دنیا است و از این لحاظ برای آینده بازار جهانی انرژی نقش حیاتی دارد .

تابناک: رادیو فردا با پخش گزارشی در باره تاثیر تحریم های جدید نفتی بر ضد ایران بر بازارهای جهانی گفت: ایران بر پایه ارزیابی های گوناگون از لحاظ ذخایر نفتی در ردیف دوم تا چهارم جهان است از لحاظ ذخایر گازی هم در ردیف اول تا دوم دنیا، اگر نفت و گاز را با هم در نظر بگیریم ایران بزرگترین کشور دارنده ذخایر انرژی فسیلی دنیا است و از این لحاظ برای آینده بازار جهانی انرژی نقش حیاتی دارد .

جام جم آنلاین نوشت: این رادیو افزود: حذف ایران از بازار انرژی نمی تواند دراز مدت باشد و شرکتهای بزرگ غربی با بی صبری منتظر هستند هرچه زودتر به میدان های نفت و گاز ایران برگردند.

در حالی که چند روزی بیشتر به مراسم تحلیف حسن روحانی در سمت رییس جمهوری جدید ایران باقی نمانده مجلس نمایندگان امریکا روز چهارشنبه طرح تحریم های جدی و بسیار سختی را علیه برنامه های هسته ای ایران تصویب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج