adexo3
۶۱۷۴۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال وزش باد شدید و در ۳ استان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه جو نسبتاً پایدار غالب نقاط کشور را در برگرفته است، گفت: این وضعیت تا دو روز آینده نیز ادامه می‌یابد؛ فقط وزش بادهای شدید می‌تواند موجب ایجاد گرد و خاک در سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان شود.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی و بارشی که در روزهای گذشته غالب نقاط شمالی و شرقی را در برگرفته بود رفته رفته از کشور خارج شده و جوی نسبتاً پایدار غالب نقاط را در برگرفته است.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده نیز آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود و بارشهای خاصی در نقاط کشور پدید نمی‌آید.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز پنج شنبه نیز در بخشهایی از شرق و جنوب شرق کشور یعنی در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان کاهش نسبی دما و وزش باد شدید همراه با پدیده گرد و خاک به وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: نیمه شرقی و به‌ویژه شمال شرقی کشور افزایش نسبی دما مواجه خواهد شد و این روند در ساعتهای آتی نیز ادامه می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روز جمعه هم در نیمه شرقی کشور افزایش نسبی دما و روز شنبه در شمال شرق کشور کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

وظیفه افزود: غالب نقاط کشور تا روز شنبه جوی نسبتاً پایدار خواهند داشت و تغییرات محسوسی در نقاط مختلف مشاهده نمی‌شود.

وی، همدان با سه درجه زیر صفر را خنک‌ترین و بندرعباس با ۳۹ درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز در گرمترین لحظات به ۲۰ درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آتی دو درجه افزایش می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج