adexo3
۶۱۸۵۰۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره تاخیر در پرداخت اقساط وام فرهنگیان

آموزش و پرورش درخصوص سوال برخی فرهنگیان درباره چرایی تاخیر در پرداخت اقساط وام فرهنگیان توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: طبق اعلام برخی از معلمان، مدتی است که اقساط وام فرهنگیان با تاخیر ۲ هفته ای واریز می‌شود و این مسئله منجر به تحمیل جریمه تاخیر ناحق به فرهنگیان می‌شود.

به گفته فرهنگیان این تاخیر پرداخت در هر ماه به طور متوسط به هر معلم ۱۰ هزار تومان ضرر وارد می‌کند و احتمالا این مبالغ از اول ماه تا دو هفته به حساب بانک سرمایه واریز می‌شود.

در ارتباط با این انتقاد معلمان و پرسش آنها در خصوص چرایی تاخیر در پرداخت اقساط وام فرهنگیان، علی اللهیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفت: اعتبار حقوق و مزایای مستمر (بند و) تمام کارکنان دولت در یک ردیف خاص و در اختیار خزانه است.

وی افزود: خزانه در پایان هر ماه از محل همین ردیف نسبت به پرداخت حقوق اقدام می‌کند و در مواردی که نقدینگی با کسری مواجه می‌شود کسورات را با چند روز تاخیر پرداخت می‌کنند و این روال همیشگی نیست و در شرایط خاص رخ می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون فقط دوبار این اتفاق برای آموزش و پرورش رخ داده و سریع نیز رفع شده است. البته طی هماهنگی انجام شده دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد و این مسئله هیچ ارتباطی به بانک سرمایه ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این دست مشکلات در آموزش و پرورش زیاده، بی برنامگی و سرسپردگی مسؤلین آموزش و پرورش هم مشکلات فرهنگیان رو دو چندان می کنه.

    • بدون نام

      دروغه

    • محمدحسن

      سلام
      جناب معاون دروغ می گویند این رویه ای در کل ادارات کل شده است. اقساط را اداره یا حق بیمه را اداره کل اصفهان هم کسر می کند و با تاخیری ۱۰ روزه به حساب صندوق ها یا ادارات واریز می کند طبیعی است ادارات هم این رویه را ادامه می دهند فرض کنید عددی نزدیک ۴۰ میلیارد تومان نزد ادارات و در حساب های بانکی ج

    • بدون نام

      آقای الله یار چرا باید رخ بدهد؟چرا کسری فقط گریبانگیر آموزش و پرورش شده است؟چرا حق و حقوق بقیه کارمندان حتی رفاهی پول لباس و ......پرداخت میشود ولی حق التدریس و اضافه کار و سایر هزبنه های آموزش و پرورش با کسری مواجه است؟ آفای الله یار یادتون باشد کسور حقوق ماهانه است نه چیز دیگه. چرا داری توجیح میکنی؟ از سما انتظار مسکلات را حل کنی نه اینکه .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج