اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۱۲۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نعمت زاده: حاضرم با مخالفانم مسابقه بدهم

وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت گفت: برخی‌ها در مورد سن و ناتوانی جسمی من مسائلی را مطرح کردند که من در پاسخ به آنها باید بگویم که ما قرار نیست در وزارت صنعت کارگری کنیم و اگر همچنین باشد حاضریم با مخالفین رقابت کنیم.

خبرگزاری فارس: وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت گفت: برخی‌ها در مورد سن و ناتوانی جسمی من مسائلی را مطرح کردند که من در پاسخ به آنها باید بگویم که ما قرار نیست در وزارت صنعت کارگری کنیم و اگر همچنین باشد حاضریم با مخالفین رقابت کنیم.

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس، گفت: نقش صنعت، معدن و تجارت دارای نوسانی حدود ۳۷ تا۴۰ است و نکته دیگر این است که بخش مهمی از اقتصاد کشور در این حوزه قرار دارد و برای ما مهم است که هم با این نقش آشنا شویم و هم به حل مسائل و مشکلات آن کمک کنیم.

وی افزود: بعضی از دوستان سن یا ناتوانی من مطالبی را مطرح کردند و به عنوان نمونه دیروز فردی از من می‌پرسید شما چند بار سکته قلبی داشته‌اید، من گفتم تاکنون اتفاق رخ نداده و اگر این چنین بود به صورت شفاف در صحن مجلس آن را مطرح می‌کردم و باید بگویم آن چه که در مورد من بوده، کم‌ لطفی بوده است.

وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت صنعت اظهار داشت: من در سن ۳۳ سالگی بنا به انتخاب شورای انقلاب وقت به عنوان وزیر کار و امور اجتماعی منصوب شدم از آن زمان تاکنون حدود ۳۵ سال می‌گذرد در این ۳۵ سال سن همه از جمله من زیادتر شده اما خوشبختانه در طول انقلاب تجاربی را آموخته‌ایم که دانش ما بیشتر شده و شناخت ما نسبت به مسائل و حل و فصل آنها افزایش پیدا کرده است و توانایی راهبری و رهبری را در صنعت حاصل شده است. ما قرار نیست در وزارت صنعت کارگری انجام دهیم، البته در این زمینه هم حاضریم با مخالفین مسابقه بدهیم و ببینیم که چه کسی توانمندتر است .

نعمت‌زاده اضافه کرد: بعضی از مخالفین گفته‌اند که در خصوص صنعت خودرو و صنعت نساجی نکته‌ای در برنامه‌های این جانب ذکر نشده من خطاب به این عزیزان می‌گویم تنوع صنعت و معدن بسیار زیاد است. ما اگر می‌خواستیم اینگونه مسائل را در برنامه ذکر کنیم حداقل برنامه‌هایمان را در حدود ۲۰۰ صفحه به شما ارائه می‌کردیم. البته ما ۱۰۰ صفحه آن را آماده کرده بودم و بنا به توصیه مسئولین مربوطه که گفتند حجم برنامه‌ها از ۲۰ صفحه نباید بیشتر شود، برای همین آن را به صورت فشرده تقدیم کردم.

وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت با بیان اینکه برنامه برای وزارت صنعت شاید تنها برنامه‌ای باشد که اهداف کمیّ در آن ذکر شده، اظهار داشت: برخی از دوستان گفتند که آیا این برنامه کمی در برنامه پنجم نیز هست، من گفتم نه. این‌ها برنامه‌های ریز صنعت است و برنامه پنجم با این جزئیات به مقوله صنعت نپرداخته است. ما حتی سعی کردیم اهداف کمی را با توجه به مشکلاتی که شما به آن واقفید و علی‌رغم مسائلی که در کنترل و در اختیار ما نیست در برنامه ذکر کنیم و انشاءالله پیگیر خواهیم بود تا آنها عملیاتی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی جعفری پور

      مگر شما هم مثل بقیه مردم مشکل داری که سکته بکنی

    • اميرح

      يني خداي من اينا ديگه كي اند؟
      نماينده هاي مجلس ما رو بايد تو موزه نگه داري كنن! با اين سوالاتشون!!!
      يه سوال: اين نماينده محترم كه اين سوال رو پرسيده مدركش چيه؟ چجوري موفق شده اون رو اخذ كنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج